quote:
Welterustenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
hoi, ik leef nog wel maar vraag niet hoe
Nu naar bed
quote:
Sorry, ik ga wel weerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
beetje, totdat ene vrachtwagen met aanhanger binnen kwam
En jouw aanwezigheid helpt natuurlijk ookquote:
quote:
Ja, vreselijk!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n schurfthekel aan smileyposts?
quote:
Heb je zo'n last van me?quote:
Nee, ik moest even plassenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
Trouwens, waar is DM? Al gaan slapen?
Da's valsspelenquote:
OHNOES!quote:
Zijn we dan nu uitgeluld?quote:
Waarom zei je dat dan niet? OMG, ik was je kwijt!quote:
Ik wil ook niet gaan, maar ik zie hier veel mensen die graag hebben dat ik gaquote:
quote:
Nee..Al vind ik mezelf wel dodelijk vermoeiend als ik anderen nadoequote:
Ownee, we beginnen netquote:
Nee hoor, ik in ieder geval niet. Je moet gewoon lekker doen wat jijzelf wiltquote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil ook niet gaan, maar ik zie hier veel mensen die graag hebben dat ik ga
maakt niet uit als ik maar winquote:
Ik plaag maar wat, Had eigenlijk PI's moeten gebruikenquote:
Wel twee helequote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik. Ik ga maar even naar beneden lopen, en mijn flesje met water vullen. Ben er over een minuut weer. Kun je me zolang wel missenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee..Al vind ik mezelf wel dodelijk vermoeiend als ik anderen nadoe
Okequote:Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, ik in ieder geval niet. Je moet gewoon lekker doen wat jijzelf wilt![]()
gelulquote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Owh, nou ik weet niets meer te zeggenquote:
wiequote:
Maar het werd net gezelligquote:Op zondag 20 februari 2011 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het serieus wasquote:Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik plaag maar wat, Had eigenlijk PI's moeten gebruiken
Nee hoor ik vind je haardstikke aardig hoor
Zoenen dan maarquote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, nou ik weet niets meer te zeggen
Ja, dan speel ik zo lang wel even met mijn poes en ga ik even wat muziek uitzoeken voor op de achtergrond.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Dat snap ik. Ik ga maar even naar beneden lopen, en mijn flesje met water vullen. Ben er over een minuut weer. Kun je me zolang wel missen?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
En dan kom ik binnen en verpest ik alles?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan speel ik zo lang wel even met mijn poes en ga ik even wat muziek uitzoeken voor op de achtergrond.
mt je grote teenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
Mijn neus jeukt, zal ik nu met mijn linker- of met mijn rechterhand krabben?.
Nee, daar is het nog te vroeg voorquote:
maar daar zijn we aan gewent dus dat geeft nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan kom ik binnen en verpest ik alles?
Zou het ook met allebei tegelijk kunnen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
Mijn neus jeukt, zal ik nu met mijn linker- of met mijn rechterhand krabben?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |