quote:
Hey prinses.quote:
Haiquote:
mijn huis kost de helftquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)n-ruisdaelstraat-60/
Ik ben hiervoor aan het sparen.
Maar het gaat niet zo hard.
arnhemquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nog even door sparenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
geil dingquote:
Donder op man, het is maar net waar je in die stad gaat wonen. Presikhaaf is voor de paupers, de creme de la creme van oosters Nederland chillt bij sonsbeekpark.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
arnhem![]()
ik zou leiver mijn geld verbranden man wat een rot stad
Nog ruim 630,000 euro te gaan.quote:
heel die stad is rot manquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Donder op man, het is maar net waar je in die stad gaat wonen. Presikhaaf is voor de paupers, de creme de la creme van oosters Nederland chillt bij sonsbeekpark.
Dan heb je toch al een leuk huisje, als ik het gemiddelde huisje van 300,000 euro zie.quote:
toch niet leuk genoeg, want krijg het niet verkochtquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan heb je toch al een leuk huisje, als ik het gemiddelde huisje van 300,000 euro zie.
er is hoopquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft een pannenkoek gegeten en hij vond het lekker![]()
![]()
quote:
Natuurlijk. Pannenkoeken ZIJN namelijk lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Hoe vaak kom je er?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel die stad is rot man![]()
echt een nare stad
Klopt want pannenkoeken zijn lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Hij vond dat tot nu toe anders helemaal nietquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Natuurlijk. Pannenkoeken ZIJN namelijk lekker![]()
En Thijs is gewoon een normale jongen dus die vindt dat ook
Dat vraagt om een Fundalinkje, als het te koop staat!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
toch niet leuk genoeg, want krijg het niet verkocht
2x per weekquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je er?
Arnhem is best een toffe stad, zolang je maar de mooie plekken weet. Tegenwoordig denkt iedereen dat Arnhem enkel uit Presikhaaf bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |