quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb deze zin wel 3 keer gelezen en ik snap er geen flikker van
Ah! Nu vind ik meer.quote:
Dat maakt bij mij dus niets uit, kan met een gerust hart daar water drinkenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
drink geen water uit arnhem daar wordt je dom van
koninklijke straatquote:
ik zeg het toch niet voor niets lieve schatquote:Op zondag 20 februari 2011 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zou wel enigszins het niveau op onze oude school verklaren.
is=ietsquote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb deze zin wel 3 keer gelezen en ik snap er geen flikker van
Koninklijke naam? Begint ie met E?quote:
Ohquote:Op zondag 20 februari 2011 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest een groepsjaarkaart voor het Waterleidingduin hebben, en die verkopen ze daar... dus ik mag weer 5 mensen meenemen het duin in.
En wanneer gaan we naar het pannenkoekenschip?.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Koninklijke naam? Begint ie met E?
Je zei 'we', dus ik rekende mezelf ook meequote:Op zondag 20 februari 2011 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Uhm..als we gaan theedrinken?
Hihi. Dus als ik zeg dat we net pannenkoeken hebben gegeten dan heb jij dat ook?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je zei 'we', dus ik rekende mezelf ook mee.
En na het theedrinken is prima:Y.
Nee, ik had macaroni... al heb ik wel even getwijfeld tussen macaroni en pannenkoekenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Dus als ik zeg dat we net pannenkoeken hebben gegeten dan heb jij dat ook?
Woeiquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft een pannenkoek gegeten en hij vond het lekker![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef Koen66 het volgende:
helleu allemaal.
Ben weer thuis en ff tv aan t kijken
Latersssss
Mag ik dan komen etenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga dat misschien van de week maar eens doen
Dat lijkt wel zo'n kotsplag als in dat kutspel van Vraari en RockNijn.quote:
Oh, ik ga zo even naar de wc en nog een kopje koffie makenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef Koen66 het volgende:
helleu allemaal.
Latersssss
Dat krijg je bij de combinatie tussen OA en een pannenkoek.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo'n kotsplag als in dat kutspel van Vraari en RockNijn.
RCT is geen kut spelquote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt wel zo'n kotsplag als in dat kutspel van Vraari en RockNijn.
Hmmm goed idee, ik ga zo ook nog een bakkie scorenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik ga zo even naar de wc en nog een kopje koffie maken![]()
Tv-kijkze!
Ik ga even opstaan, naar de koelkast lopen, een fles drinken pakken, die opendraaien, mijn glas volgooien, dop op de fles draaien, koelkastdeur weer dichtdoen, terug naar de PC lopen, en dan meld ik wel weer even als ik er weer benquote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik ga zo even naar de wc en nog een kopje koffie maken![]()
Tv-kijkze!
STU what's cooking ?quote:
stuartquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga even opstaan, naar de koelkast lopen, een fles drinken pakken, die opendraaien, mijn glas volgooien, dop op de fles draaien, koelkastdeur weer dichtdoen, terug naar de PC lopen, en dan meld ik wel weer even als ik er weer ben.
laters koenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:43 schreef Koen66 het volgende:
helleu allemaal.
Latersssss
Je vergeet de fles terug te zetten in de koelkastquote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga even opstaan, naar de koelkast lopen, een fles drinken pakken, die opendraaien, mijn glas volgooien, dop op de fles draaien, koelkastdeur weer dichtdoen, terug naar de PC lopen, en dan meld ik wel weer even als ik er weer ben.
Geniet ervanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm goed idee, ik ga zo ook nog een bakkie scoren
Oh ja gauw even burgers flippen anders zijn ze niet op tijd klaarquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vergeet de fles terug te zetten in de koelkast.
Elke keer als ik jouw UI snel voorbij zie scrollen, dan moet ik denken aan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nou, ik had een pizza gehaald maar die was eigenlijk helemaal niet zo lekker helaasquote:
O, even terug naar de keuken dan. Tot zoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
hangt ervan af. Mijn fles gaat echt niet terug de koelast in als die leeg isquote:Op zondag 20 februari 2011 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
GA jij eens gauw terug die fles in de koelkast terugzettenquote:
alweer?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik had een pizza gehaald maar die was eigenlijk helemaal niet zo lekker helaas
Ben je gister noeg lekker geschopt eigenlijk?quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik had een pizza gehaald maar die was eigenlijk helemaal niet zo lekker helaas
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw UI snel voorbij zie scrollen, dan moet ik denken aan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Elke keer als ik jouw UI snel voorbij zie scrollen, dan moet ik denken aan:Dark HelmetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spaceballs
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |