quote:
Hey prinses.quote:
Haiquote:
mijn huis kost de helftquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)n-ruisdaelstraat-60/
Ik ben hiervoor aan het sparen.
Maar het gaat niet zo hard.
arnhemquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nog even door sparenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
geil dingquote:
Donder op man, het is maar net waar je in die stad gaat wonen. Presikhaaf is voor de paupers, de creme de la creme van oosters Nederland chillt bij sonsbeekpark.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
arnhem![]()
ik zou leiver mijn geld verbranden man wat een rot stad
Nog ruim 630,000 euro te gaan.quote:
heel die stad is rot manquote:Op zondag 20 februari 2011 21:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Donder op man, het is maar net waar je in die stad gaat wonen. Presikhaaf is voor de paupers, de creme de la creme van oosters Nederland chillt bij sonsbeekpark.
Dan heb je toch al een leuk huisje, als ik het gemiddelde huisje van 300,000 euro zie.quote:
toch niet leuk genoeg, want krijg het niet verkochtquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan heb je toch al een leuk huisje, als ik het gemiddelde huisje van 300,000 euro zie.
er is hoopquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft een pannenkoek gegeten en hij vond het lekker![]()
![]()
quote:
Natuurlijk. Pannenkoeken ZIJN namelijk lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Hoe vaak kom je er?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
heel die stad is rot man![]()
echt een nare stad
Klopt want pannenkoeken zijn lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Hij vond dat tot nu toe anders helemaal nietquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Natuurlijk. Pannenkoeken ZIJN namelijk lekker![]()
En Thijs is gewoon een normale jongen dus die vindt dat ook
Dat vraagt om een Fundalinkje, als het te koop staat!quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef crv het volgende:
[..]
toch niet leuk genoeg, want krijg het niet verkocht
2x per weekquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je er?
Arnhem is best een toffe stad, zolang je maar de mooie plekken weet. Tegenwoordig denkt iedereen dat Arnhem enkel uit Presikhaaf bestaat.
heinenoord 2 onder 1 kapquote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat vraagt om een Fundalinkje, als het te koop staat!
op de dansvloer zie je het ook niet zoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hai WW![]()
En hoi meisje!
[..]
HaiIk heb de foto's gezien, maar zag zo snel geen verschil
![]()
Ik ga dat misschien van de week maar eens doenquote:
Goed zoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Faahkiserpquote:Op zondag 20 februari 2011 21:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hoe vaak kom je er?
Arnhem is best een toffe stad, zolang je maar de mooie plekken weet. Tegenwoordig denkt iedereen dat Arnhem enkel uit Presikhaaf bestaat.
Ik ben er naar school gegaan, ik vind de omgeving van Sonsbeek echt heel mooi. Zeg maar de omgeving dalweg, hommelseweg.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
2x per week![]()
wat een lelijke rot stad, alles![]()
en ik heb er zelf ook gewoond
Mag ik dan mee eten?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga dat misschien van de week maar eens doen
Welke plaats? Je hebt veel heienoorden-straten.quote:
klaerendalquote:Op zondag 20 februari 2011 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik ben er naar school gegaan, ik vind de omgeving van Sonsbeek echt heel mooi. Zeg maar de omgeving dalweg, hommelseweg.Andere kant van het park ook, maar daar kwam ik wat minder.
Arnhem Zuid en Presikhaaf zijn kut, dat beaam ik.
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Welke plaats? Je hebt veel heienoorden-straten.
Huhu, donder maar lekker op dan. Kom je later ook niet langs voor een bakkie koffie, viese hater.quote:
Ehm, denk het nietquote:
Dat is het zeker maar jou pannenkoekenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, denk het nietIs denk ik niet handig
En als je de wijk bedoeld, daar heb je ongetwijfeld meer dan 1 onder 2 kap staan.quote:
koffie met dat water uit arnhem zeker, daar zit is in dat de mensen aldaar devolueert tot troglodieten manquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, donder maar lekker op dan. Kom je later ook niet langs voor een bakkie koffie, viese hater.
Precies, je wilt zelf ook nog wat te eten overhouden, natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, denk het nietIs denk ik niet handig
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Ik ben vandaag ook nog bij een pannenkoekenrestaurant geweest.
Heb je ze ook gegeten?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:31 schreef DaMart het volgende:
Ik ben vandaag ook nog bij een pannenkoekenrestaurant geweest.
Ik heb deze zin wel 3 keer gelezen en ik snap er geen flikker vanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
koffie met dat water uit arnhem zeker, daar zit is in dat de mensen aldaar devolueert tot troglodieten man
Dat snap ikquote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
wij gaan echt zooooooooooooooooo naar het pannenkoekenschip nu Thijs eindelijk pannenkoeken lust
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En als je de wijk bedoeld, daar heb je ongetwijfeld meer dan 1 onder 2 kap staan.
Dat zou wel enigszins het niveau op onze oude school verklaren.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
koffie met dat water uit arnhem zeker, daar zit is in dat de mensen aldaar devolueert tot troglodieten man
drink geen water uit arnhem daar wordt je dom vanquote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb deze zin wel 3 keer gelezen en ik snap er geen flikker van
Ik moest een groepsjaarkaart voor het Waterleidingduin hebben, en die verkopen ze daar... dus ik mag weer 5 mensen meenemen het duin in.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]![]()
wij gaan echt zooooooooooooooooo naar het pannenkoekenschip nu Thijs eindelijk pannenkoeken lust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |