soms ben ik van mening dat alle individuen met de naam PschyoTheRapist gewoon mongolen zijn die anderen proberen te trollen, waardoor dit soort individuen, ook wel kutusers genoemd, niet geheel duidelijk op de tegenwoordige samenleving overkomen, en dus hebben deze individuen het vaak zeer moeilijk om hun mond te houden, op te rotten, of gewoon zelfmoord te plegenquote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
soms ben ik van mening dat alle individuen met de naam Trollscience een erg onderbegaafd melancholisch en vooral zeer apathische denkwijze hebben, waardoor dit soort individuen, ook wel abnormalen genoemd, niet geheel duidelijk op de tegenwoordige samenleving overkomen, en dus hebben deze individuen het vaak zeer moeilijk om zich te ontwikkelen, te innoveren, te creëeren en te communiceren
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:49 schreef Triptamine2 het volgende:
Abboneerrrrrrrrrr en Rrrrrrrrrrrreageerrrrrrrrrrrr
gecorriceertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks mis mee oowr, meelopers zijn minder plezant.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
soms ben ik van mening dat alle individuen met de naam Trollscience een erg onderbegaafd melancholisch en vooral zeer apathische denkwijze hebben, waardoor dit soort individuen, ook wel abnormalen genoemd, niet geheel duidelijk op de tegenwoordige samenleving overkomen, en dus hebben deze individuen het vaak zeer moeilijk om zich te ontwikkelen, te innoveren, te creëeren en te communiceren
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:26 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |