Dan moet je naar de uitzending kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ogen op alle schermen!
Ik was benieuwd naar de badpakkenronde!
morgen....Dan zijn we het allang weer vergetenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moet je naar de uitzending kijken
wij ookquote:Op zondag 20 februari 2011 15:49 schreef Toverheks het volgende:
echt he denk ff gaan zitten kijken tussen al mijn drukke werkzaamheden door geven ze een streamlock..............nou gelukkig hebben we Eredivisie nog
Gomi ligt met een enorme kater in bed denk ikquote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Copycat het volgende:
Ze zijn daar echt goed met streamlocks en klantenbinding. Wat een nitwits.
Prangende vraag: keert die Whiskers ooit nog terug hier? En wanneer komt Gomi uit zijn nest?
zit met een bordje mie met kip en groenten en sausje heerlijkquote:
Gomi komt wel weerquote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gomi ligt met een enorme kater in bed denk ik
quote:
Dat denk ik ook. Maar niet die kater met Whiskers.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:51 schreef Laysa het volgende:
Gomi ligt met een enorme kater in bed denk ik
Ik denk het ook niet....Wel kut voor hem dat het uit is met zn vriendinquote:Op zondag 20 februari 2011 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar niet die kater met Whiskers.
Oh?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:59 schreef Laysa het volgende:
Ik denk het ook niet....Wel kut voor hem dat het uit is met zn vriendin
Volgens mij had ie daarom al aardig wat opquote:Op zondag 20 februari 2011 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh?
Dat heb ik dan weer gemist. Minder idd.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens mij had ie daarom al aardig wat op
Daarom zei ik vanmorgen dat het samenwoonplan niet het Beste idee van Nederland wasquote:Op zondag 20 februari 2011 16:10 schreef Copycat het volgende:
Ik las even terug. Net uit. Kutzooi.
Wie weet ging het over een peuk. Echt samenhangend was het niet. Maar in geval van verbroken relatie:.
Ja raar. Die kende ik eigenlijk alleen van POL.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:11 schreef Deisyy het volgende:
Waar kwam Whiskers eigenlijk ineens vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |