Ik ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef beequeen het volgende:
Ik verheug mij op Servio als presentator.
hahaah dat is zoooo waarquote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef Kaasmix het volgende:
Servio doet het wel 1000x beter dan Bart
OOOOooow wacht even ik ga toch nog even de tweede ronde afwachten.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:40 schreef Gert het volgende:
1e ronde: 'Be who you are'
2e ronde: badpakken
De stream stond uit en bleef toch uit?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
OOOOooow wacht even ik ga toch nog even de tweede ronde afwachten.![]()
![]()
Hahahaha +1quote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef robmmad16 het volgende:
De mannen hadden ook wel wat werk mogen maken van deze speciale happening! Zij zitten erbij alsof ze op een animatie-middagje op een gemiddelde kansloze camping zitten, tussen het darten en het avondbuffet
2 zijn homoquote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef robmmad16 het volgende:
De mannen hadden ook wel wat werk mogen maken van deze speciale happening! Zij zitten erbij alsof ze op een animatie-middagje op een gemiddelde kansloze camping zitten, tussen het darten en het avondbuffet
Ja maar voor badpakken maak ik een uitzondering, zo ben ik ook wel weer.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De stream stond uit en bleef toch uit?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |