Nou éng is wat al te zwaar. Maar bij menig tegenspeler moest er eerst flink wat masseerwerk aan te pas komen voordat ze bestegen kon worden, vermoedelijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Ik vind Sofie echt lief, maar eng om te zien.
Sofia is gewewend zonder schaamte voor camera te zijn, dus die let waarschijnlijk, in tegenstelling tot alle andere mensen in het huis, nauwelijks op de camera'squote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Laura zoekt de hele tijd de camera op.
Sofia is volgens mij gewoon zichzelf en let niet zo op de camera.
Denk dat sins ze haar stappen in de pr0nwereld nam het beroep "fluffer" een treinvaart nam!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou éng is wat al te zwaar. Maar bij menig tegenspeler moest er eerst flink wat masseerwerk aan te pas komen voordat ze bestegen kon worden, denk ik.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies mijn gedachte... Die Catweazle heeft volgens mij een verdomd lelijke bank!
Jij ben gelukkig perfect hequote:Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dik, Wit, kleine tieten, kut kop en een irri stem. Nee Sharon heeft het niet getroffen...
Eensquote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Boobman het volgende:
ik wil niet plat of ordinair doen hoor, maar:
wij willen tieten zien!
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 1quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Boobman het volgende:
ik wil niet plat of ordinair doen hoor, maar:
wij willen tieten zien!
Ach, dat is niks nieuws toch? Prefappen?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:30 schreef Gert het volgende:
Nou éng is wat al te zwaar. Maar bij menig tegenspeler moest er eerst flink wat masseerwerk aan te pas komen voordat ze bestegen kon worden, vermoedelijk.
Bij blokker ookquote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef PeterNB het volgende:
COM-PLEET offtopic: Waar verkopen ze hutspotstamperts? Bij de Hema?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |