"Stalpaard"quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Boobman het volgende:
[..]
ah kijk, nu bezig je ook al de uit belgië geleende termen. enfin, veel plezier ermee hoor, en ook met dat stalpaard in lelijk jurkje, mijn zegen heb je
Flauw hoor, 'grote Sharon' zeggenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan ben ik denk ik de enige die dat jurkje wel leuk vind staan bij Sharon,. En ik ben heus niet een grote Sharon-fan.
Ze loopt altijd zo krom,quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAcht eerder aan laura. Doet e minste moeite
quote:
Had Joanna ook aan zo een jurk en maar hijssenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Je ziet dat echt continu in real life shows. Pas ook een show gekeken waar een grietje binnen kwam en echt continu aan het hijsen was aan haar strapless jurk. Zo irritant.
Eensch. Ik vind Sofie echt lief, maar eng om te zien.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef Toverheks het volgende:
Liever Sharon in badpak dan zo een mager ding, nee hoor Sharon lekkere hollandse meid
De streams zijn helemaal niet saai, iedereen is in den slaapkamers! Dat gebeurt nooit!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:26 schreef Gert het volgende:
Kan de politieke discussie nu gewoon helemaal stoppen? Dat is nog saaier dan de streams.
Laura zoekt de hele tijd de camera op.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
DAcht eerder aan laura. Doet e minste moeite
Sofietje is me Favorietje maar Sharon mooie meid hoor kijk die mooie ogen eens van haar niks mis meequote:Op zondag 20 februari 2011 15:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eensch. Ik vind Sofie echt lief, maar eng om te zien.
Strapless kan wel heel mooi zijn, dan moet je niet gaan lopen hijsen, erg oncharmant.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Je ziet dat echt continu in real life shows. Pas ook een show gekeken waar een grietje binnen kwam en echt continu aan het hijsen was aan haar strapless jurk. Zo irritant.
Heb je van Laura nog een Scan gemaakt, Man ?quote:
eens. gewoon laten afzakken die zooi!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Strapless kan wel heel mooi zijn, dan moet je niet gaan lopen hijsen, erg oncharmant.
Psies mijn gedachte... Die Catweazle heeft volgens mij een verdomd lelijke bank!quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je van Laura nog een Scan gemaakt, Man ?
Servio deed iets stiekems maar dat werd waardeloos in beeld gebracht.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Ze gaan van een gesprek naar een lege huiskamer?
Te veel gelul over het spel, trouwens, net hadden ze het over Tempeliers, dat zijn toch ridders?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Ze gaan van een gesprek naar een lege huiskamer?
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies mijn gedachte... Die Catweazle heeft volgens mij een verdomd lelijke bank!
Precies. Gewoon zeker van je zaak zijn en ja dan is het wel mooi.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Strapless kan wel heel mooi zijn, dan moet je niet gaan lopen hijsen, erg oncharmant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |