Maar het ziet niet uit dat gehijs de hele tijdquote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kunnen wel maar dat hoeft niet, het blijft wel hangen op de siliconen.
Sofiaquote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef superkokje het volgende:
Er is er daar maar een met zelfvertrouwen volgens mij
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef D. het volgende:
Kunnen de dames niet iets met schouderbandjes dragen?
quote:
U heeft het zogenaamde cordon sanitaire van de PvdA gemist ( of de poging daartoe) ?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef Boobman het volgende:
[..]
en aldus de mooiste bijdrage in de categorie: dom gelul. volgens mij wil men zonder meerderheid regeren. daar is wle eens een term voor bedacht...
nee maar skipak heeft ze niet bij zichquote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon is veel te wit voor het jurkje wat ze aanheeft. Niet erg flatteus.
Dik, Wit, kleine tieten, kut kop en een irri stem. Nee Sharon heeft het niet getroffen...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Sharon is veel te wit voor het jurkje wat ze aanheeft. Niet erg flatteus.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef beequeen het volgende:
Joanna heeft volgens mij echt vitigilo.
[ afbeelding ]
Voor de iets vollere mens is er ook leuke kleding. Zij heeft er geen oog voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef Boobman het volgende:
[..]
nee maar skipak heeft ze niet bij zich
Idd, dat ben ik met je eens, is ook redelijk onnodig, als je bang bent dat het van je tieten zakt dan heb je of een te grote maat aan of je bent te onzeker voor zo'n ding, als je de goede hebt dan hoef je niet bang te zijn dat hij afzakt.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:23 schreef D. het volgende:
[..]
Maar het ziet niet uit dat gehijs de hele tijd
ah kijk, nu bezig je ook al de uit belgië geleende termen. enfin, veel plezier ermee hoor, en ook met dat stalpaard in lelijk jurkje, mijn zegen heb jequote:Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
U heeft het zogenaamde cordon sanitaire van de PvdA gemist ( of de poging daartoe) ?
ontopic: Monique haar zijde van het bed ligt ook weer vol
Je ziet dat echt continu in real life shows. Pas ook een show gekeken waar een grietje binnen kwam en echt continu aan het hijsen was aan haar strapless jurk. Zo irritant.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Idd, dat ben ik met je eens, is ook redelijk onnodig, als je bang bent dat het van je tieten zakt dan heb je of een te grote maat aan of je bent te onzeker voor zo'n ding, als je de goede hebt dan hoef je niet bang te zijn dat hij afzakt.
Jij hebt echt wat tegen Sharon he?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dik, Wit, kleine tieten, kut kop en een irri stem. Nee Sharon heeft het niet getroffen...
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:22 schreef Boobman het volgende:
[..]
en aldus de mooiste bijdrage in de categorie: dom gelul.
Ik vind hem ook leuk! Niks mis mee.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Dan ben ik denk ik de enige die dat jurkje wel leuk vind staan bij Sharon,. En ik ben heus niet een grote Sharon-fan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |