Dat zal ze niet tegenhouden vrees ik, de Marine van Libie eerder. De woestijn tussen Libie en Egypte is afaik geen pretje trouwens, dat was ook voor de Italianen, Duitsers en Britten een flinke kluif er doorheen te komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:01 schreef bokaal het volgende:
[..]
Lampedusa kan het aantal vluchtelingen nu al niet meer aan..
Lijkt noem je dat?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:00 schreef t-8one het volgende:
Het is me niet helemaal duidelijk wat het is, volgens twitter een overheidsgebouw wat is ingenomen. Het lijkt ook alsof ze mensen hebben opgehangen, en/of aan vlaggenmasten hebben gebonden.
Donequote:Op zondag 20 februari 2011 15:04 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Wellicht handig om wat 'volglinkjes' in de OP neer te zetten? Zodat ze niet constant herhaald worden dadelijk en iedereen het gemakkelijker kan volgen?
Vooral enige bemoeienis met hoe hun samen-leven wordt ingericht. Kap nou met die onzin man, als mensen zo in opstand komen is toch wel duidelijk dat er iets niet helemaal knor zit daar?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:01 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja, wat willen die tegenstanders. Liever een knetterharde markteconomie? Politiek vol met liberalen? Geen voorzieningen meer
Vind ik prima, maar realiseren ze zich niet dat democratie voor een groot deel gewoon schijn is?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:06 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Vooral enige bemoeienis met hoe hun samen-leven wordt ingericht. Kap nou met die onzin man, als mensen zo in opstand komen is toch wel duidelijk dat er iets niet helemaal knor zit daar?
Ten eerste: hij is niet mijn held.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je held kan ook het vliegtuig nemen en vertrekken
Nee hoor, ook Gadverdaffi kan wieberen, dan is het ook voorbij.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:11 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ten eerste: hij is niet mijn held.
Ten tweede: voor een burgeroorlog zijn er minstens twee gewelddadige partijen nodig. Als alleen de overheid geweld gebruikt is het geen burgeroorlog. Het wordt een burgeroorlog doordat het volk ook aan het moorden is geslagen. De enige manier om escalatie te voorkomen is dat het volk zich terugtrekt.
Misschien heeft Mugabe nog wel een leuk huisje voor hem...quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Probleem dat Gadverdaffi heeft is dat ie waarschijnlijk nergens welkom is als ie hem smeert.
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:16 schreef remlof het volgende:
ArabRevolution
IlRT @marwame #AJA: There are reports of arguments within the Libyan army. #Libya #Feb17
4 minutes ago
Berlusconi heeft vast nog wel een eilandje voor hemquote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Probleem dat Gadverdaffi heeft is dat ie waarschijnlijk nergens welkom is als ie hem smeert.
Zouden ze in Den Haag geen kamertje voor hem over hebben?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Je bedoeld daar schuin tegenover de KPN gebouwen?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:19 schreef bokaal het volgende:
[..]
Zouden ze in Den Haag geen kamertje voor hem over hebben?
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom kijkt Berlusconi ook zo jaloers.
Die kan desnoods de laatste blanke boer een nekschot geven en die boerderij dan bevrijden voor Gadverdaffiquote:Op zondag 20 februari 2011 15:18 schreef Janena het volgende:
[..]
Misschien heeft Mugabe nog wel een leuk huisje voor hem...
Je vindt jezelf vast geweldig grappig met je woordspeling op zijn naam. Serieus discussiëren is duidelijk niet aan iedereen besteed.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, ook Gadverdaffi kan wieberen, dan is het ook voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |