500 al alleen al in Benghazi?? Tering.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan durft niemand nog iets te doen. Nu al meer dan 500 doden in Benghazi alleen.
Je weet dat ik tegen dit geweld ben.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit is het ware gezicht van wat jij aanhangt.
Er komt sowieso weinig naar buiten, laat staan bevestigd nieuws...quote:Op zondag 20 februari 2011 14:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
500 al alleen al in Benghazi?? Tering.
Is daar een bevestiging van?
Twitter, niks officieel tho:quote:Op zondag 20 februari 2011 14:40 schreef raistlin6 het volgende:
Ja, waar komt het bericht 500 vandaan? Ik geloof het wel maar een bron zou handig zijn om te kunnen vermelden in het bericht.
Ach gus, trek je nu je piemel in? Eerst grote bek over dat Godverdaffie zo goed en geweldig is en nu klein bij geven?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:41 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je weet dat ik tegen dit geweld ben.
Nee, je houdt de discussie wederom niet zuiver. Ik had iets gezegd over zijn politieke ideologie en ik heb het over afkeuring van geweld.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach gus, trek je nu je piemel in? Eerst grote bek over dat Godverdaffie zo goed en geweldig is en nu klein bij geven?
Het gaat erom dat echtgek hier op Fok al een tijdje de grote liep te dwepen met deze dolle hond van het midden oosten.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef t-8one het volgende:
Zeg zullen we het grote piemel vs kleine piemel en andere politiek gehuil ergens anders doen en ons in dit topic richten op de actuele situatie in Libie?
tnx.
Zijn ideologie is Geweld. Dat is wat jij niet wil inzien.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee, je houdt de discussie wederom niet zuiver. Ik had iets gezegd over zijn politieke ideologie en ik heb het over afkeuring van geweld.
Maar dat ze wel te ingewikkeld voor je zijn.
Er waren gister wel berichten dat de grensovergangen met Egypte niet meer werden gecontroleerd en via twitter werden journalisten opgeroepen om het land binnen te komen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:47 schreef Dinaridar het volgende:
Hmmm, in Egypte hadden de demonstranten te maken met stenengooiende Mubarak-aanhangers die soms per paard & kameel de mensenmassa aanvielen. In Libië staan de demonstranten tegenover een meedogenloze legermacht die niet terugdeizen voor een potje prijssschieten, het feit dat de internationale media vrijwel niet aanwezig is in Libië werkt ook zwaar in het nadeel van de opstandelingen.
Levensgevaarlijk, maar er zijn altijd wel een paar doorgewinterde oorlogsverslaggevers te vinden. Net als destijds in Bosnie, ondanks dat ze daar bij bosjes sneuvelden.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Er waren gister wel berichten dat de grensovergangen met Egypte niet meer werden gecontroleerd en via twitter werden journalisten opgeroepen om het land binnen te komen.
Neen, dat is zijn uitvoering ervan.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn ideologie is Geweld. Dat is wat jij niet wil inzien.
Da's een begin, maar opereren als journalist in Libië lijkt me nu inderdaad een bijzonder riskante bezigheid. Overigens zou Egypte weleens een golf Libische vluchtelingen te verwerken kunnen krijgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Er waren gister wel berichten dat de grensovergangen met Egypte niet meer werden gecontroleerd en via twitter werden journalisten opgeroepen om het land binnen te komen.
Jep.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:56 schreef Dinaridar het volgende:
[..]
Da's een begin, maar opereren als journalist in Libië lijkt me nu inderdaad een bijzonder riskante bezigheid.
Italie ookquote:Overigens zou Egypte weleens een golf Libische vluchtelingen te verwerken kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |