quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef xFriendx het volgende:
LDG, als je me bier geeft kunnen we ook vriendjes zijn
Clear?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb nog bier staan![]()
*geeft biertje aan*
Liefde van de man gaat door de hoeveelheid vleesquote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
Reactie van kleine man toen hij aan tafel kwam: "Oh, heb ik maar één biefstukje? En wat zijn ze klein
"
Haha ja, het zit er al vroeg in.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liefde van de man gaat door de hoeveelheid vlees
Ik gooide snel pepersaus over de mijne, want dat lust ie niet, wist ik tenminste zeker dat hij de mijne niet zou jatten.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef xFriendx het volgende:
Wat zei je? 'Wie het kleine niet eert.....' ?
Dat dusquote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef xFriendx het volgende:
Wat zei je? 'Wie het kleine niet eert.....' ?
Hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik gooide snel pepersaus over de mijne, want dat lust ie niet, wist ik tenminste zeker dat hij de mijne niet zou jatten.
Ach, hij geniet tenminste van mijn kookkunstenquote:
Verwend nestquote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef missbehavin het volgende:
Reactie van kleine man toen hij aan tafel kwam: "Oh, heb ik maar één biefstukje? En wat zijn ze klein
"
Ah, dat scheeltquote:Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, hij geniet tenminste van mijn kookkunsten
Shoarmaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar uiteindelijk verbroedert het weer, shoarma werkt net zo
ik heb géén rib-eye vanavondquote:Op zondag 20 februari 2011 18:22 schreef -Engel- het volgende:
Peu... niet alleen met mannen hoor.... ik ben ook gek op vlees
Volgende keer toch maar voor de Argentijn gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 18:22 schreef -Engel- het volgende:
Peu... niet alleen met mannen hoor.... ik ben ook gek op vlees
Ach nee, hij houdt gewoon erg van biefstuk. En hij krijgt weer een groeispurt denk ik.. later gingen er nog 4 boterhammen in.quote:
wanneer kom je op visitequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb nog bier staan![]()
*geeft biertje aan*
Nou die heeft ie niet echt gehad. Hij wil ook bijna alles wel proeven. Lust niet alles, hoeft ook niet natuurlijk. Het is gelukkig niet zo'n moeilijke eter.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dat scheelt
Ik lust het niet fase al voorbij zeker? :p
Puberenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou die heeft ie niet echt gehad. Hij wil ook bijna alles wel proeven. Lust niet alles, hoeft ook niet natuurlijk. Het is gelukkig niet zo moeilijke eter.
Het is meer dat ie vaak net geen zin heeft in wat ik heb gekookt
Ja dat doet ie al een tijdje hequote:
Das minderquote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wanneer kom je op visite? kwoon boven een shoarmawalhalla
Oh, das wel herkenbaar gedrag jaquote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach nee, hij houdt gewoon erg van biefstuk. En hij krijgt weer een groeispurt denk ik.. later gingen er nog 4 boterhammen in.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Das minderIk woonde in Vlaardingen boven een poelier. Ze verkochten daar heerlijke gegrilde kippenvleugeltjes
Toen ik er ging wonen nog maar een stuk of 5 keer gegeten in al die jaren...heel de dag die lucht is nie goed nie
Had dat dan een uur geleden gezegd muts!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wanneer kom je op visite? kwoon boven een shoarmawalhalla
Die groeispurt?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, das wel herkenbaar gedrag ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |