quote:
En dat relschoppertje heeft het nooit meer gedaanquote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t gozertje werd door vier bomen van dronken kerels de bus uitgetrapt en buiten nog ff afgerost
en toen kwam de politie ( kennelijk hoort dat daar zodra die bus stop
) en toen kregen ze een knikje van meneer agent en dat was het
Het doel heiligt de middelenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]t gozertje werd door vier bomen van dronken kerels de bus uitgetrapt en buiten nog ff afgerost
en toen kwam de politie ( kennelijk hoort dat daar zodra die bus stop
) en toen kregen ze een knikje van meneer agent en dat was het
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat relschoppertje heeft het nooit meer gedaan
jij zou hetzelfde doen?quote:
De dames anders ookquote:
Maar hij doet 't nooit meer! Daar ging het omquote:Op zondag 20 februari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]nee die heeft nu hersenletsel
Hij woont in net zo'n dorpquote:
Dan heeft het wel indruk gemaakt ook op de rest van de bus.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]nee die heeft nu hersenletsel
Als dat mannetje niet voor rede vatbaar is wel. Hem z'n gang laten gaan is ook geen optie.quote:
stoere mensenredderquote:Op zondag 20 februari 2011 17:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Als dat mannetje niet voor rede vatbaar is wel. Hem z'n gang laten gaan is ook geen optie.
Ik vind d'r er een beetje apart uitzien..quote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef PeuRac het volgende:
Zij is liefhttp://www.spitsnieuws.nl(...)n_katherine_mcp.html
ja ik vind het ook n beetje andersquote:Op zondag 20 februari 2011 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind d'r er een beetje apart uitzien..
Dat heb je toch sowieso niet? Of heb ik dat verkeerd?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik vind het ook n beetje andersniet perse lelijk, maar ik word er in eerste instantie niet warm van
Valt ook wel weer meequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heb je toch sowieso niet? Of heb ik dat verkeerd?![]()
Maar verder wel met je eens
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Valt ook wel weer meeIk zit altijd in de rustige bus,ik maak dat soort dingen zelden mee
Zijn ze je zat dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, de biefstukjes liggen in de folie te rusten, bijna etenstijd
Eet smakelijk!quote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
Ze moeten zich op me voorbereidenquote:
Nope,maar vrienden in bedwang houden gaat makkelijker dan vreemdenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]jij gaat tegenwoordig vroeg naar huis?
Smakelijkquote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nope,maar vrienden in bedwang houden gaat makkelijker dan vreemden
Spannend zeker voor zequote:Op zondag 20 februari 2011 17:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze moeten zich op me voorbereiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |