Jaquote:Op zondag 20 februari 2011 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ohneeeeeeeeeeeee![]()
kusje op je ziek![]()
en verfingen![]()
![]()
TFMquote:Op zondag 20 februari 2011 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Je zou maar een flinke slok zure, geklonterde mokka-chocolade melk in je bek hebben omdat de datum op het pak niet klopte![]()
HoiHoi
Wahoepiehjquote:
faalhaasquote:Op zondag 20 februari 2011 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Je zou maar een flinke slok zure, geklonterde mokka-chocolade melk in je bek hebben omdat de datum op het pak niet klopte![]()
HoiHoi
Ik ga dit proberen uit te sprekenquote:
Oh, met een voet of een knie precies op het verkeerde plekje, zeker?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:37 schreef LovelyLady het volgende:
Jabuikgriep ofzo maar zonder kotsen gelukkig..... Koen komt wel steeds heel lomp op me klimmen en dan wil hij er ook bij liggen...
Ja, sorry hoor, ik kon het ook niet wetenquote:
zoietsquote:
Oh zoiets kan ik dus echt nietquote:
is te lerenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh zoiets kan ik dus echt niet
ik vind het er altijd nogal belachelijk uitzienquote:
jawel eerst op het pakken kijken tamme dakhaasquote:Op zondag 20 februari 2011 12:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, ik kon het ook niet weten
Maar vind het ook niet echt leukquote:
het pakkenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel eerst op het pakken kijken tamme dakhaas
jup een voet op mijn tiet, een knie op mijn sleutelbeen *auw* en hij moest zich even met zijn volle gewicht ff leunen op mijn hoofdquote:Op zondag 20 februari 2011 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, met een voet of een knie precies op het verkeerde plekje, zeker?
tja, sommigen hebben dat gevoel.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik vind het er altijd nogal belachelijk uitzien
Dan nog is het te lerenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar vind het ook niet echt leuk![]()
9/3/11 is nog niet geweest hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
omnomnomnomquote:Op zondag 20 februari 2011 12:42 schreef RockNijntje het volgende:
Afbakbroodjuns met gesmolten kaasOoverheerlijck
Daar stond een datum die niet klopte zegtie tochquote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |