Het ging toch over RCT?quote:
ik ben nog lang niet klaar met dezequote:
nee pgr heeft teveel gezopenquote:
Oh okee.quote:
nou dat is wel een helemaaltijd beter neem je de mijne als een voorafjequote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben nog lang niet klaar met deze
ja ik doe het altijd in kinderwagensquote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee.![]()
Dan nog. Wat een rare mensen dan, die in prullebakken kotsen
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik doe het altijd in kinderwagens
jij kunt jezelf toch ook wel met de jouwe vermaken?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef PeZu het volgende:
nou dat is wel een helemaaltijd beter neem je de mijne als een voorafje
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik doe het altijd in kinderwagens
Prima, kotsen we lekker daaropquote:Op zondag 20 februari 2011 12:14 schreef pgrferrari het volgende:
Nieuwe attractie: Suikerspin kraampje
vindT ik?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar RCT2 vindt ik leuker.
maar zonder wijn in jou ben je ook heel fijn gezelschap hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 12:13 schreef wel.o.k het volgende:
maar ik moet wel rijden dus geen wijn voor mij
ik had niet zo van yoghurtsmaak lolliesquote:Op zondag 20 februari 2011 12:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij kunt jezelf toch ook wel met de jouwe vermaken?
Bah.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had niet zo van yoghurtsmaak lollies
Inderdaad, maar het werkt welquote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee.![]()
Dan nog. Wat een rare mensen dan, die in prullebakken kotsen
oh, dus omdat jij 'm smerig vindt probeer je hem aan mij te slijten?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had niet zo van yoghurtsmaak lollies
ja ik had zo'n mega zak chupa chups gekregen en daar zitten vet veel yoghurt lollies inquote:
Jeejquote:Op zondag 20 februari 2011 12:14 schreef pgrferrari het volgende:
Nieuwe attractie: Suikerspin kraampje
Cola chupa chups?quote:Op zondag 20 februari 2011 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik had zo'n mega zak chupa chups gekregen en daar zitten vet veel yoghurt lollies in
kan toch zijn dat jij het wel heerlijk vindquote:Op zondag 20 februari 2011 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dus omdat jij 'm smerig vindt probeer je hem aan mij te slijten?
lekker ben jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |