Ksst shoo shooquote:
Heldquote:Op zondag 20 februari 2011 11:16 schreef Popje-popje het volgende:
HEY ik heb gewoon een tagje
VET TOF!![]()
![]()
Dankjewel Yvonne
One lovequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:16 schreef Popje-popje het volgende:
VET TOF!![]()
![]()
Dankjewel Yvonne
quote:
Jij gaat niet draaien he?quote:
hehe gratzz!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:16 schreef Popje-popje het volgende:
VET TOF!![]()
![]()
Dankjewel Yvonne
quote:
Hoezo?quote:
Dank je welquote:
Voor mij is het nog steeds zaterdagavond/nachtquote:
Gewoonquote:
Dank jequote:
Heb je de volle 13 uur geluisterd?quote:
Waar tovert huppel kebab vandaan dan?quote:
waarom dan, ik besteed ook veel tijd hier in radio onz, ik vind dat ik wel tagje verdient heb. jij niet dan?quote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar tovert huppel kebab vandaan dan?
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waarom dan, ik besteed ook veel tijd hier in radio onz, ik vind dat ik wel tagje verdient heb. jij niet dan?
Dan verdien ik meer dan jouquote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waarom dan, ik besteed ook veel tijd hier in radio onz, ik vind dat ik wel tagje verdient heb. jij niet dan?
quote:
Omdat jij geen steven bentquote:
Het is slechts voor de mensen die er de hele marathon bij zijn geweestquote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
daar naast hebben wij ook gewoon de hele nacht lopen luisterenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Klein cashflow probleempje hier hequote:
Zondequote:
Voor Huppel:quote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar tovert huppel kebab vandaan dan?
ik was er nie hele nacht bij dan? :Squote:Op zondag 20 februari 2011 11:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is slechts voor de mensen die er de hele marathon bij zijn geweest
Zeg maar de mensen die werkelijk niks te doen hebben
*KOTS*quote:Op zondag 20 februari 2011 11:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor Huppel:
[ afbeelding ] EET SMAKELIJK!
EVIL!!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor Huppel:
Oooh, slebberdebebber!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor Huppel:
Godver, nou heb ik trekquote:Op zondag 20 februari 2011 11:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor Huppel:
Weet ik niet, ik niet iigquote:Op zondag 20 februari 2011 11:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik was er nie hele nacht bij dan? :S
Nee toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik was er nie hele nacht bij dan? :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor Huppel:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buurmanquote:Op zondag 20 februari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol niet weten dat Yvonne en Iteejer een setje zijn
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]Geen trek meer nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dus niet vanaf 10 uur!!quote:
En de hele nacht afwezigquote:
dit mag gequote worden!quote:
Iemand van de FP vroeg of we hem wekelijkse updates wilden gevenquote:
Jaquote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef yvonne het volgende:
Zit ie nou m'n hele hebben en houwe op de radio te gooien?
Mep 'm!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen trek meer nu![]()
[ afbeelding ]
Ja van je vent moet je het hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef yvonne het volgende:
eigen schuld ;quote:Op zondag 20 februari 2011 11:24 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Waar kan ik solliciteren voor de muziek site?
leukquote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
http://muziek.fok.nl/
Hij doet het al
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hij doet het al
Moet nog worden ingevuld en aangepstquote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hij doet het al
Nopequote:
Nope. Dus bellen met Darcli jij!quote:
slaap kan je wel als je dood bentquote:
Ja dan heb ik mn huis heus wel al voorzien van meubels enzquote:Op zondag 20 februari 2011 11:28 schreef StephanL het volgende:
We moeten nog een soort serious request doen eind van het jaar
Gekke mirnequote:Op zondag 20 februari 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen.Ik dacht om half 10, fuck die marathon, die gasten zijn vast al slapen. En draaide me nog een keer om.
Tssss, tuurlijk niet. Het zijn bikkels!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb heerlijk geslapen.Ik dacht om half 10, fuck die marathon, die gasten zijn vast al slapen. En draaide me nog een keer om.
goedemorgenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:29 schreef Myraela het volgende:
Dragemsquote:
ah, niet meer dan terechtquote:
Hij had 1 punt meer dan ikquote:
maar heb jij je baard afgeschoren?quote:
Zie zijn topicquote:Op zondag 20 februari 2011 11:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
maar heb jij je baard afgeschoren?
Nee ik luister wel al 13 uur en 31 minutenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
maar heb jij je baard afgeschoren?
daarvoor heb ej een tagje gekregenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik luister wel al 13 uur en 31 minuten
Was een heel goed idee van jequote:Op zondag 20 februari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik een "dank je hups dat je Yvonne hebt gepmt of ze op de radio wil komen!!"
heldquote:Op zondag 20 februari 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Heren het was geweldig. Bedankt voor deze gezellige nacht![]()
Popje het was gezellig.
En ik blijf lekker nog wakker
Ja zekerquote:Op zondag 20 februari 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Heren het was geweldig. Bedankt voor deze gezellige nacht![]()
Popje het was gezellig.
En ik blijf lekker nog wakker
Ja zo heel soms heb ik een momentquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:33 schreef _Fanta het volgende:
met of zonder tag, ik blijf trouwen fan van onz radio!
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:33 schreef _Fanta het volgende:
met of zonder tag, ik blijf trouwe fan van onz radio!
Ik ook, maar ik werd wakker toen het over treinen ging.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook de hele nacht geluisterd, alleen wel slapend.
Over dieptepunten gesprokenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Ik viel in slaap zodra ik een lang liedje hoorde en geen stemmen had om op te geilen.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik werd wakker toen het over treinen ging.
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Over dieptepunten gesproken!Ik weet wie het zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Iemand die wél over een gezond verstand beschiktquote:
Ga je alweer slapen?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Iemand die wél over een gezond verstand beschikt![]()
Truste!
Is ook lief!!quote:
Klaarwakker hierquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Koelkast & Darcli, ontzettend bedankt voor 14 uur topradio!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het was een waar genoegenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Darcli en Koelkast!
bazen
onovertrefbaar
Zaterdagochtend 8 uurquote:
Zo is datquote:
And still countingquote:
Sterktequote:Op zondag 20 februari 2011 11:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zometeen ik op de radio. En dan maar eens dit niveau zien te overtreffen zeker
Wat nou stiekemquote:
Dank je welquote:
Ja blondjes actiequote:
Nee dan haal ik je opquote:
Ja strak plan ik ga op mn matras liggen en naar plafond starenquote:
Beetje jammer ditquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
En ik vul mn glas gewoon nog een keer bij
Ik heb tot eind van seizoen Eredivisie Livequote:Op zondag 20 februari 2011 11:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb nu 10 dagen gratis Eredivisie Live van UPC, echt baas
Ga spenken..quote:Op zondag 20 februari 2011 11:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Eindelijk, die lul van het nederlandse voetbalveld af.
als die kerel in de 16 kwam, ging hij maar liggen...quote:
Okee; boohooquote:Op zondag 20 februari 2011 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga janken, Voor welke club ben jij dan?
Struikelde over het grasquote:Op zondag 20 februari 2011 11:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
als die kerel in de 16 kwam, ging hij maar liggen...
Wij gaan dus niet datenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Okee; boohoo
ik ben niet echt voor een club, maar omdat ik omgeving rdam woon; sparta, feyenoord en excelsior.
die arrogante mongool is 1 brok puur anti-voetbal...quote:
Lekker met je handje je land redden van een nederlaag in een WK, en dan ook nog props krijgen ervoor, onsportieve spelerquote:Op zondag 20 februari 2011 11:51 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
die arrogante mongool is 1 brok puur anti-voetbal...
ben blij dat hij weg is
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekker met je handje je land redden van een nederlaag in een WK, en dan ook nog props krijgen ervoor, onsportieve speler
en die Gyan had ook moeten scorenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lekker met je handje je land redden van een nederlaag in een WK, en dan ook nog props krijgen ervoor, onsportieve speler
Een echte voetbal fan houdt van eerlijk en agressief spel. Niet dit soort acties.quote:
Ok baasquote:
Ik ben stiekem ook blij dat ie weg gaat/is hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Een echte voetbal fan houdt van eerlijk en agressief spel. Niet dit soort acties.
de perfecte afsluiter voor deze discussiequote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Een echte voetbal fan houdt van eerlijk en agressief spel. Niet dit soort acties.
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben stiekem ook blij dat ie weg gaat/is hoor
Was idd even in slaap gevallen op de camquote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent ook amper moet te krijgen he![]()
Lag je nou echt te tukken op die cam?
hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Was idd even in slaap gevallen op de cam
Haha wat goed, je heldenstatus stijgt met de dagquote:Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Was idd even in slaap gevallen op de cam
CF reader wil weer eens nietquote:Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef EggsTC het volgende:
Waar blijven die foto's van jullie omgeving dan koelkast
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haha wat goed, je heldenstatus stijgt met de dag![]()
Al blijft qua cams Mono de grootste, want die kleedde zich uit voor de cam "ik was moe en wilde slapen"
Deze is er klaar voor!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:00 schreef djkoelkast het volgende:
Wo ist der webhawk? Nog 5,5 minuut!
11:30u zijn we gestopt, alleen nog wat plaatjes ter afsluiting.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:00 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe was de marathon nog ik ben n et wakker.
Lolquote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Al blijft qua cams Mono de grootste, want die kleedde zich uit voor de cam "ik was moe en wilde slapen"
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
11:30u zijn we gestopt, alleen nog wat plaatjes ter afsluiting.
Het was top
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Manisch magisch!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef EggsTC het volgende:
Wat een vocal opd e achtergrond
Magisch.
Sharrrrrrrquote:
Ik ook welquote:
Krezip door de mangelquote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef EggsTC het volgende:
Wat een vocal opd e achtergrond
Magisch.
Blijft genietenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
KREZIPVERKRACHTING!!
Iets met een peeter in de auto
Aww, wat issie ook liev hequote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sharrrrrrr![]()
Hoe is 't nu met jou? Ik zou zo de hele dag bij je kruipen om je misselijkheid weg te wrijven uit je buikje![]()
koelkast: *wrijfwrijfquote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sharrrrrrr![]()
Hoe is 't nu met jou? Ik zou zo de hele dag bij je kruipen om je misselijkheid weg te wrijven uit je buikje![]()
volgens mij wel, maar dan lekker door de pitchquote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die vocal die daar achter nog zat, niet krezip zelf.
Die vocal die je ook al hoorde voordat dat krezip stuk erin kwam en die gast ging praten, briljant.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
volgens mij wel, maar dan lekker door de pitch
of bedoel je die man
Aawh ;Dquote:Op zondag 20 februari 2011 12:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sharrrrrrr![]()
Ja, dat was best onslimquote:Op zondag 20 februari 2011 12:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Aawh ;Dhet gaat beter, ik ga in ieder geval nooit meer drinken met medicijnen, dat is echt een ongelooflijke faal
ik had de marathon niet willen missen
Jawelquote:Op zondag 20 februari 2011 12:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ben je heel de nacht opgebleven huppel?
Moet je ns met PAM's proberen, dat geeft wel leuk effectquote:Op zondag 20 februari 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dat was best onslim![]()
Doe maar lekker relaxen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |