Ik kom net binnenvallen..quote:Op zondag 20 februari 2011 02:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja de schuld van eerdere tc spammers.
Ik zal het even uitleggen: We willen niet dat het topic leegloopt door de TC. Dus alleen als het om de baard gaat gaan we een specaal tc kanaal op
moet nog steeds een döner knoflooksaus volkswagen golf vol opties met servet van ze krijgen.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:14 schreef Ragboer het volgende:
Beter dat ze niet Mustafa Döner hebben gebeld.
I know babe, vandaar de uitleg er even bij. Die heb jij gemist.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik kom net binnenvallen..
Dus hoef je niet boos te zijn op mij
Ik snap hetquote:Op zondag 20 februari 2011 02:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know babe, vandaar de uitleg er even bij. Die heb jij gemist.
Snap je het wel? En kusje
ait aitquote:Op zondag 20 februari 2011 02:16 schreef Ragboer het volgende:
Broodje Mario was gisteren mijn avondeten abi
Mijn excusesquote:Op zondag 20 februari 2011 02:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik snap het
Maar schrok er wel van dat je zo naar mij uitviel ineens..
Jeweet mattie, gewoon met een eckte peper erbij alles jeweet.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:18 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik wil Darcli graag inhuren voor een avondje
quote:
quote:
Dat zal mijn lief wel op prijs stellen denk ikquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:22 schreef Onufriev het volgende:
Als je dan verder gaat val je van de aarde af! PAS OP PAS OP!
Prachtigquote:Op zondag 20 februari 2011 02:23 schreef Ragboer het volgende:
Je moeder aan de poeder,
je vader aan de coke,
het maakt allemaal niks uit,
want je oma doet het ook.
Liefs Ragboer.
JA DAT DUS!!quote:
Goed van jou.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zometeen ga ik mijn 9e biertje opentrekken
Trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
Ik ga pitten ik ben te lam om wakker te blijven, tschuss!
Headsetquote:
Hier ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazendrankje voor bazenquote:
Ik pasgeleden toevallig op syfy.quote:
Uiteraard. Handig om wakker te blijven ookquote:
Voor bazinnen danquote:
BiteExquote:Op zondag 20 februari 2011 02:32 schreef Onufriev het volgende:
Goffer, ik heb van die rommel op mijn nagels gesmeerd dat ranzig smaakt zodat je stopt met nagelbijten (is de bedoeling). Maar nu smaakt alles wat ik eet en drinkt naar therpetine...![]()
![]()
Waarom?quote:
Ik ga ajax missen denk ik zoquote:Op zondag 20 februari 2011 02:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan heb ik 8uur slaap voordat ajax begint.
is best een gleuve seriequote:
Dat verdient dan soberzo één!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:33 schreef mash_ het volgende:
ALs ik een hedset win ga ik op miin laptop uitzenden!
who care. maraton > ajaxquote:Op zondag 20 februari 2011 02:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan heb ik 8uur slaap voordat ajax begint.
Juistquote:
Dragems, ik had m goed. Ben ik nu een nerd?quote:
was je alquote:Op zondag 20 februari 2011 02:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dragems, ik had m goed. Ben ik nu een nerd?
Ik denk dat ik rond 3 uur in bed ga luisteren en de wekker zet rond een uur of 7-8, wil Ajax echt niet missen.quote:
Emmen blijft een inferieur inteeltgehucht. Knaleiland FTW.quote:
Ik heb een somalier naast me, boer boven me, turk schuinboven en een yugo aan de andere kant naast me.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:34 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik kom dan ff langs in emmen anders is het geen ghetto
Ik sta bovenaan met 5 puntenquote:
slaap gewoon na ajax nog een paar uurquote:
surinamer onbreektquote:Op zondag 20 februari 2011 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een somalier naast me, boer boven me, turk schuinboven en een yugo aan de andere kant naast me.
Aardig ghetto dacht ik zo
veel succes met new kids 2quote:Op zondag 20 februari 2011 02:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dames en heren,
Neem astublieft de rest van de uitzending voor me op, want ik duik nu echt mijn nest in.
Fijne nacht!
Arnie
Trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dames en heren,
Neem astublieft de rest van de uitzending voor me op, want ik duik nu echt mijn nest in.
Fijne nacht!
Arnie
nee doen we niet, trustequote:Op zondag 20 februari 2011 02:35 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dames en heren,
Fijne nacht!
Arnie
Dan heb ik een andere laptop of een pc nodigquote:Op zondag 20 februari 2011 02:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dan moet je wel dj worden. anders is het beetje doeloos
In een eckte ghetto is er veel leegstand.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een somalier naast me, boer boven me, turk schuinboven en een yugo aan de andere kant naast me.
Aardig ghetto dacht ik zo
Spannend!!quote:Op zondag 20 februari 2011 02:36 schreef Dj_Darcli het volgende:
Tussenstand: gedeelde 1e plaats voor Huppel en Zokunen
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere laptop of een pc nodig
gewoon die je nu gebruiktquote:Op zondag 20 februari 2011 02:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb ik een andere laptop of een pc nodig
Ja sorry mn laptop trekt dat nietquote:
boooooeeeequote:
gewoon proberen. veel is hij niet nodigquote:Op zondag 20 februari 2011 02:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja sorry mn laptop trekt dat niet
He wat jammerquote:
Ghehe wie weet als ik eenmaal gesetteld ben hierquote:Op zondag 20 februari 2011 02:38 schreef dragems het volgende:
[..]
gewoon proberen. veel is hij niet nodig
Woddan ma nigga?quote:
Dat dusquote:Op zondag 20 februari 2011 02:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Viro is onze buurtallochtoon, wij aanbidden hem.
Als je dat niet bevalt dan
ik heb 2 flessen la chouffe op van 75 cl a 8%, 1X 30cl a 8%, 1x 30cl a 6,6% en 1x 30cl a 5%. hoeveel is dat in normaal bier a 5% 30 clquote:
Wel lang onderweg.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik was al op weg naar me nest
22quote:Op zondag 20 februari 2011 02:40 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb 2 flessen la chouffe op van 75 cl a 8%, 1X 30cl a 8%, 1x 30cl a 6,6% en 1x 30cl a 5%. hoeveel is dat in normaal bier a 5% 30 cl
wil het wel doen voor je, maar 10 uur een radio stream van 192 kbps opnemen is te veel van het goede.quote:
lol nicequote:
ADO, altijd terreur.quote:
7,1quote:Op zondag 20 februari 2011 02:40 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb 2 flessen la chouffe op van 75 cl a 8%, 1X 30cl a 8%, 1x 30cl a 6,6% en 1x 30cl a 5%. hoeveel is dat in normaal bier a 5% 30 cl
9 uur en 19 minutenquote:Op zondag 20 februari 2011 02:41 schreef Viro het volgende:
[..]
wil het wel doen voor je, maar 10 uur een radio stream van 192 kbps opnemen is te veel van het goede.
zo weinig? echt nietquote:
Jij zit toch aan de dubbelfris?quote:
Nachtje doorhalen, stadion weer pilsen en dan pitten.quote:
Nee aan dequote:Op zondag 20 februari 2011 02:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit toch aan de dubbelfris?
Wie zat er dan aan de dubbelfris?quote:
STOER!!!!!!!quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 02:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen, stadion weer pilsen en dan pitten.
lol wel goed bier hoorquote:
ViezeFreddyquote:Op zondag 20 februari 2011 02:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zat er dan aan de dubbelfris?
quote:
aaaitquote:Op zondag 20 februari 2011 02:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]'t Is uit. Ga voor de TV kijken.
Ik stond vandaag op om half 5.
jiskefet?quote:
trustequote:Op zondag 20 februari 2011 02:44 schreef mistermaniac het volgende:
* mistermaniac and konijnmini signing off... slaap ze!
lol bijna. ben nog steeds bezigquote:
past wel bij jequote:Op zondag 20 februari 2011 02:45 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga ff sateetje uit de schuur pakken. Hongerklop als een provinciaal hiero.
Donertokos in stad zijn 24/7 open abi.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:46 schreef Nitrouz het volgende:
Nieuwegein, en dan denken dat de pizzeria's nog open zijn.
Die hier in de buurt zijn tot 9 uur open, Domino's tot 00:00.
Utreg, heb je niks aan hequote:
Kanaalstraat. Die pizzeria naast de Appie. Tot 6 uur 's ochtends open.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Donertokos in stad zijn 24/7 open abi.
Ga lekker boerenkool in een keet vreten.quote:
dumpen.quote:Op zondag 20 februari 2011 02:48 schreef Boterhamzakje het volgende:
Mijn lief kijkt nu heel raar op van deze radio
Nooitquote:
kom jij uit barneveld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |