quote:
ik mis nog wat in dit rijtjequote:Op zondag 20 februari 2011 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel kusjesNaast goede koffie en chocola zijn kusjes ook een van mijn favoriete dingen
Ja, je hebt gelijk, badeendjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
hou eens op joh, ik wil de lentequote:
bolletje opzet biskwie?quote:
Het sneeuwt in Rotterdam, daar mag het sneeuwenquote:
rotterdam mag van mij helemaal dicht sneeuwen en opvriezen, lelijke rot stadquote:Op zondag 20 februari 2011 10:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het sneeuwt in Rotterdam, daar mag het sneeuwenWij nemen de lente wel, kee?
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, badeendjesNee eigenlijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
ja dag hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben bijna in Rotterdam en de accu van de laptop is ook bijna leeg, dus ik ga afsluitenFijne dag allemaal
getver wat vervelend allemaal weerquote:Op zondag 20 februari 2011 10:20 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
Nog even hier gedag zeggen.
Zo ff lekker douchen enzo, dan kind wegbrengen en op naar Portugal
Hey Symquote:Op zondag 20 februari 2011 10:20 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
prettige vakantie Sympquote:Op zondag 20 februari 2011 10:20 schreef Symphonic het volgende:
Hoi
mogge trevquote:
ja ernstig is dat hetquote:Op zondag 20 februari 2011 10:24 schreef crv het volgende:
Hangt er ineens een collega uit UK in de chat. Kunnen die gasten niet eens een dag rust nemen
Morge Crvquote:
Dat is wel heel erg vervelend, zeg hem maar dat het weekend is en morgen de eerstequote:Op zondag 20 februari 2011 10:24 schreef crv het volgende:
Hangt er ineens een collega uit UK in de chat. Kunnen die gasten niet eens een dag rust nemen
en hupo nog een uit Indiaquote:Op zondag 20 februari 2011 10:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ernstig is dat het![]()
leveranciers van mij ook, op de meest gekke tijdstippen aanbiedingen
kan nietquote:Op zondag 20 februari 2011 10:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Crv
[..]
Dat is wel heel erg vervelend, zeg hem maar dat het weekend is en morgen de eerste
quote:
Het Barretjequote:Op zondag 20 februari 2011 10:45 schreef Barretje80 het volgende:
schoonheidsslaapje is weer gedaan
zo maar eens in bad
het trevje!quote:
Nope en daar?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het trevje!
nog plannen voor vandaag??
er komen vanmiddag twee monsters langs om pannenkoeken te eten en in bad te gaan ( ze hebben thuis geen badquote:
eyy autoootjequote:
2 hier van fok?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er komen vanmiddag twee monsters langs om pannenkoeken te eten en in bad te gaan ( ze hebben thuis geen bad)
dus het wordt een mini kinderfeestje hier
Stuur dan een PMquote:
Dat doe ik wel vakerquote:Op zondag 20 februari 2011 10:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
2 hier van fok?
[..]
Stuur dan een PM
je ziet er idd een stuk beter uit nuquote:Op zondag 20 februari 2011 10:45 schreef Barretje80 het volgende:
schoonheidsslaapje is weer gedaan
zo maar eens in bad
nope..quote:Op zondag 20 februari 2011 10:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
2 hier van fok?
[..]
Stuur dan een PM
dank dank ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
polaroidsquote:Op zondag 20 februari 2011 10:58 schreef pgrferrari het volgende:
Vanmiddag mijn polaroidcamera ophalen.
Ook leuk, alvast veel plezier vanmiddagquote:Op zondag 20 februari 2011 10:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nope..
kids van volleybal teamgenootje
heb er wel zin in!
moet alleen nog even een beetje schoonmaken/opruimen
hihih.. komt vast goed ..quote:Op zondag 20 februari 2011 11:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook leuk, alvast veel plezier vanmiddag
jup ..quote:Op zondag 20 februari 2011 11:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen de foto's zelf zijn zo duur.
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen de foto's zelf zijn zo duur.
Forum Opties | |
---|---|