Kom, gaan we op vakantie naar een tropisch eilandquote:Op zondag 20 februari 2011 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
het had gekund![]()
mja gewoon in het koude nederlandje
okquote:Op zondag 20 februari 2011 09:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, ik wil zo'n hele sterke en dan met opgeklopte melk![]()
jammer voor jequote:Op zondag 20 februari 2011 09:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
het had gekund![]()
mja gewoon in het koude nederlandje
Alleen zo ff de zooi beneden opruimen en dan naar een verjaardag.quote:Op zondag 20 februari 2011 09:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe ist?
Ja, eerst naar Toek en Muck in Rotjeknor en dan nog even een vriend uitzwaaien die lekker op vakantie gaat.Jij dan?
Ik ben je erg dankbaarquote:
nee hoorquote:
ok fijn voor je danquote:
ik zit btw ook aan de kazaarquote:
graag gedaanquote:
treinofielquote:
ah je had ook een voorraadje ingeslagen ?quote:
Gezelligquote:Op zondag 20 februari 2011 09:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Alleen zo ff de zooi beneden opruimen en dan naar een verjaardag.
quote:
jaquote:Op zondag 20 februari 2011 10:01 schreef crv het volgende:
[..]
ah je had ook een voorraadje ingeslagen ?
Goedemorgenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
en bij mijn ouders heb ik nog een secret stash
Ik vind kazaar het lekkerste voor Irish of french coffeequote:Op zondag 20 februari 2011 10:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
en bij mijn ouders heb ik nog een secret stash
Volgens mij had ik die gister en had mijn vriendin een meesterlijke cappuccino gebouwd voor mequote:Op zondag 20 februari 2011 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind kazaar het lekkerste voor Irish of french coffee![]()
netjes dat je de mensen even waarschuwtquote:Op zondag 20 februari 2011 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]Ben je al door je bonbons heen?
Ik kom vandaag langs Amersfoort
![]()
nope ik heb bijna alles nogquote:Op zondag 20 februari 2011 10:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen
[..]Ben je al door je bonbons heen?
Ik kom vandaag langs Amersfoort
![]()
ik drink mijn koffie puurquote:Op zondag 20 februari 2011 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
Ik vind kazaar het lekkerste voor Irish of french coffee![]()
Niet dat ik weet waar hij en zijn bonbons wonenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
netjes dat je de mensen even waarschuwt
IK KOM ER AAN!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope ik heb bijna alles nog
[..]
ik drink mijn koffie puur![]()
roma, apreggio en ristretto, anders komt er hier niet in![]()
ik woon vlakbij een station waar je sowieso langs raastquote:Op zondag 20 februari 2011 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dat ik weet waar hij en zijn bonbons wonenMaar ik dacht, dan kan ie me een bonbon de trein in slingeren
![]()
Hoe laat kun je me waar oppikken?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik woon vlakbij een station waar je sowieso langs raast
Ik drink mijn espresso ook puur met beetje water erbij zoals het hoort en een puur chocolaatjequote:Op zondag 20 februari 2011 10:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope ik heb bijna alles nog
[..]
ik drink mijn koffie puur![]()
roma, apreggio en ristretto, anders komt er hier niet in![]()
Ik vind een espresso soms erg lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 10:06 schreef crv het volgende:
[..]
Ik drink mijn espresso ook puur met beetje water erbij zoals het hoort en een puur chocolaatje![]()
Maar 's avonds toch vaak met een cognacje of zoals gezegd french of irish vind ik ook af en toe best lekker
das geen zuivere koffiequote:Op zondag 20 februari 2011 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind een espresso soms erg lekkerMaar heb tovh liever veel melk er in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |