Seriouslyquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef Saekerhett het volgende:
Wie scoorden de drie goals voor Liverpool in de reguliere speeltijd in de finale van de Champions League in 2005 tegen AC Milan? Op volgorde graag
Goed. Was ook een Makkie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Seriously. Iedereen heeft die wedstrijd wel gezien lijkt mij.
Steven Gerard
Smicer
Xabi Alonso
Was dat niet Rijkaard?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
Wie hield de bal binnen op de lijn bij Ajax - AC Milan waar het winnende doelpunt van Kluivert uit volgde>
Gvdquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gvd
Laatste poging, anders moet iemand anders het maar zeggen, anders kan ik wel blijven gokken, omdat ik alles spelers van Ajax op het veld op dat moment wel weet.
Blind?
'Overmars....Davids...de bal naar Rijkaard....Rijkaard...Rijkaard....bal op Kluivert...KLUIVERT KLUIVERT...JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef Smoofie het volgende:
Wie hield de bal binnen op de lijn bij Ajax - AC Milan waar het winnende doelpunt van Kluivert uit volgde?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Overmars....Davids...de bal naar Rijkaard....Rijkaard...Rijkaard....bal op Kluivert...KLUIVERT KLUIVERT...JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !
Ohhhh dat moment bij de zijlijn, gvd ik dacht een situatie waarin Milan in de aanval was en de bal min of meer van de doellijn werd weggewerkt, waaruit de aanval van Ajax volgde. Ja, dit wist ik ook wel, dat dat Overmars wasquote:
=( Maar nu moet ik stoppen met het denken aan die wedstrijd, anders krijg ik weer vergane glorie verdrietquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ohhhh dat moment bij de zijlijn, gvd ik dacht een situatie waarin Milan in de aanval was en de bal min of meer van de doellijn werd weggewerkt, waaruit de aanval van Ajax volgde. Ja, dit wist ik ook wel, dat dat Overmars was
Toen ik het postte kreeg ik weer kippenvel. Heb het destijds op video opgenomen en op casette. Het casette bandje heb ik wel 20 keer teruggeluisterd. Jacques van Gelder was co-commentator. Ben de naam vergeten van de andere verslaggever. Maar je hoort van Gelder uit zijn dak gaan als ie niet aan het woord is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |