Geen idee nogquote:Op zondag 20 februari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik bijna dagelijks wakker worden
[..]
Waar ga je eigenlijk lunchen?
Dat hakt erin zo op de vroege morgenquote:
ga lekker high tea'en ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee nogtips zijn welkom.
Ik ga JB even mesten
Zeker, vooral met de nog aanwezig alcohol helemaal.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hakt erin zo op de vroege morgen
Of een broodje Döner zoals WT zegtquote:Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga lekker high tea'en ofzo
Bij de Colonie heb ik wel een paar keer lekker ontbeten, lunch zal dan ook niet slecht zijn neem ik aan, is ook niet te duurquote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee nogtips zijn welkom.
Ik ga JB even mesten
Ipv de man met hamer kwam vandaag de man met de bijl. Voor de splijtende hoofdpijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, vooral met de nog aanwezig alcohol helemaal.
in mijn hoofd ziet wt er nu uit als een soort michelinmannetje gemaakt van turkse pizza en n donnerrolquote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of een broodje Döner zoals WT zegt
Hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn hoofd ziet wt er nu uit als een soort michelinmannetje gemaakt van turkse pizza en n donnerrol
ach dat moet ie lekker zelf wetenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaals hij zo doorgaat wordt hij dat ook
High Tea'en? Nu?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga lekker high tea'en ofzo
Hihi. Ik ben wel volslank hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn hoofd ziet wt er nu uit als een soort michelinmannetje gemaakt van turkse pizza en n donnerrol
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi. Ik ben nu nog volslank hoor.
kan toch prima, en anders over n uurtje of tweequote:
das altjd zon vaag woordquote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi. Ik ben wel volslank hoor.
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi. Ik ben wel volslank hoor.
Mijn maag is in ieder geval nu leeg.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
er is werkelijk niks vol aan jou.
Ms moet je dan gaan eten ipv fokkenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn maag is in ieder geval nu leeg.
Ok mama.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet je dan gaan eten ipv fokken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |