Ik kijk wel uitquote:
Volgens mij is een eetverslaving een van de ergste die er bestaan, voornamelijk omdat je niet kunt ophouden met eten.quote:
Even gecorrigeerdquote:
Ieuw, dan word je 500 kg en moeten ze je uit je huis takelenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij is een eetverslaving een van de ergste die er bestaan, voornamelijk omdat je niet kunt ophouden met eten.
quote:
Gelukkig ben je mooi, anders .... *zucht*quote:
Haha, dan ga ik zo'n donerrol als een lolly/suikerspin eten.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ieuw, dan word je 500 kg en moeten ze je uit je huis takelen
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, dan ga ik zo'n donerrol als een lolly/suikerspin eten.
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig ben je mooi, anders .... *zucht*
Nee wel Doner Kababquote:
Hier vliegt ook prompt een heli overquote:Op zondag 20 februari 2011 11:52 schreef Solique het volgende:
Goedemorguh
Gewekt worden door een rondcircelende wouten heli
Wat heb je nu weer gedaan?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:52 schreef Solique het volgende:
Goedemorguh
Jij woont bij Solique in de buurt?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hier vliegt ook prompt een heli over
Geen flauw idee!quote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij woont bij Solique in de buurt?
Oh, da's makkelijk geregeld dan. Ik wilde de roos hebben om blaadjes vanaf te plukken.quote:
Dan zou ik bijna dagelijks wakker wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:52 schreef Solique het volgende:
Goedemorguh
Waar ga je eigenlijk lunchen?quote:
Hahahahquote:Op zondag 20 februari 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, da's makkelijk geregeld dan. Ik wilde de roos hebben om blaadjes vanaf te plukken.
tosti - doner - tosti - doner . . .
Reden voor wouten heli:quote:
quote:ALPHEN - De 46-jarige man die in het centrum van Alphen met een bijl liep te zwaaien, is aangehouden.
De man werd rond 11 uur zondagochtend opgepakt op de Schaepmanstraat. De politie kreeg om 9.20 uur de melding dat de man in overspannen toestand zijn huis had verlaten en met een bijl liep te zwaaien. Meteen is de omgeving van de Hooftstraat en de Lijsterlaan afgezet. Een helikopter, hondengeleiders en een onderhandelaar zijn ingezet bij de actie. Tijdens het incident is niemand gewond geraakt. Volgens de eerste berichten staat de man onder psychische behandeling.
Hoi LDGquote:
Weet ik ook nietquote:
Geen idee nogquote:Op zondag 20 februari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik bijna dagelijks wakker worden
[..]
Waar ga je eigenlijk lunchen?
Dat hakt erin zo op de vroege morgenquote:
ga lekker high tea'en ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee nogtips zijn welkom.
Ik ga JB even mesten
Zeker, vooral met de nog aanwezig alcohol helemaal.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hakt erin zo op de vroege morgen
Of een broodje Döner zoals WT zegtquote:Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga lekker high tea'en ofzo
Bij de Colonie heb ik wel een paar keer lekker ontbeten, lunch zal dan ook niet slecht zijn neem ik aan, is ook niet te duurquote:Op zondag 20 februari 2011 11:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geen idee nogtips zijn welkom.
Ik ga JB even mesten
Ipv de man met hamer kwam vandaag de man met de bijl. Voor de splijtende hoofdpijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, vooral met de nog aanwezig alcohol helemaal.
in mijn hoofd ziet wt er nu uit als een soort michelinmannetje gemaakt van turkse pizza en n donnerrolquote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of een broodje Döner zoals WT zegt
Hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn hoofd ziet wt er nu uit als een soort michelinmannetje gemaakt van turkse pizza en n donnerrol
ach dat moet ie lekker zelf wetenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaals hij zo doorgaat wordt hij dat ook
High Tea'en? Nu?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ga lekker high tea'en ofzo
Hihi. Ik ben wel volslank hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
in mijn hoofd ziet wt er nu uit als een soort michelinmannetje gemaakt van turkse pizza en n donnerrol
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi. Ik ben nu nog volslank hoor.
kan toch prima, en anders over n uurtje of tweequote:
das altjd zon vaag woordquote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi. Ik ben wel volslank hoor.
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi. Ik ben wel volslank hoor.
Mijn maag is in ieder geval nu leeg.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
er is werkelijk niks vol aan jou.
Ms moet je dan gaan eten ipv fokkenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn maag is in ieder geval nu leeg.
Ok mama.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms moet je dan gaan eten ipv fokken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |