Ja, zeker de laatste, schrijft ze in hoe ze hem vondquote:
Doritosquote:
Is via internet ook nog wel te bestellen.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh oranje balisto, je was zo dichtbij..
Kan je ze dan ook een beetje per doos kopen? Een doosje bij de Makro doet nog geen 10 euro.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is via internet ook nog wel te bestellen.
Zal er eens op letten als ik weer een keer in kranenbroek ben of ze ze daar ergens hebben
Nu ff niet, mn maag voelt zich niet zo tofquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef Gasol het volgende:
[..]
met kaas en saus in de oven, en zure room
Geen idee wat ze dan kosten, nooit zo op geletquote:Op zondag 20 februari 2011 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je ze dan ook een beetje per doos kopen? Een doosje bij de Makro doet nog geen 10 euro.
ik ga binnenkort ook maar weer eens een Duitse supermarkt in, kijken wat voor een lekkere dingen ze daar hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee wat ze dan kosten, nooit zo op gelet
ik ben wel een beetje in WOII stemming de afgelopen dagen. Wil eigenlijk wel eens een goede repo zien er over vanuit de Duitse kant, zonder die "ooh kijk de geallieerden eens geweldig zijn" saus er over.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben een foute film over Gargoyles aan het kijken
LOL, nu pas klaar met schoonmaken?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:32 schreef Yuki het volgende:
En zo zit je om half 2 te wachten tot je nagels droog zijn
Half 11 pas thuisquote:Op zondag 20 februari 2011 01:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, nu pas klaar met schoonmaken?
Ja hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 01:39 schreef PeuRac het volgende:
Druk avondje dan, wel gezellig bij je ouders ook dus?
Alles went toch, zij uiteindelijk ook welquote:Op zondag 20 februari 2011 01:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja hoor
Mams had t weer wat moeilijk dat ik weg zou gaan, maar verder helemaal goed
Gisteren zei ze iets heel fijns, dus ik ga ervan uit dat het goed komtquote:Op zondag 20 februari 2011 01:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles went toch, zij uiteindelijk ook wel
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren zei ze iets heel fijns, dus ik ga ervan uit dat het goed komt
En nu droog, dus slapen![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren zei ze iets heel fijns, dus ik ga ervan uit dat het goed komt
En nu droog, dus slapen![]()
quote:
Forum Opties | |