abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93032231
Polen stuurt dit jaar 'shady lady' Magdalena Tul naar Duitsland. Zeer aardig nummer, met een goede kans op een finaleplaats.

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_93034510
Gaaf nummer,blijft het in het Pools?
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_93125251
Mij maakt dat niet uit. Het is een erg leuk lied, en ik denk dat het toch zeker wel richting de Top 10 gaat.
pi_93232821
Erg dertien in een dozijn. Niet slecht (beter dan veel Poolse inzendingen van de laatste jaren), maar ook niet erg origineel of opvallend. Ik word er niet koud of warm van, maar misschien het Europese publiek wel.
pi_93259296
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:56 schreef Boldface het volgende:
Erg dertien in een dozijn. Niet slecht (beter dan veel Poolse inzendingen van de laatste jaren), maar ook niet erg origineel of opvallend. Ik word er niet koud of warm van, maar misschien het Europese publiek wel.
Ik vind het meer een 13-in-een-dozijn-topnummer. Het wordt denk ik ook geen 3e, maar 8e of 9e kan prima.
pi_93322958
In ieder geval pakken ze uit qua performance en de vocals zijn ook prima.
Het nummer doet me niet veel, maar van mij mag het best goed scoren.
pi_93350303
Slecht nummer, zooooo 2005. Elk jaar zitten er een paar van dit soort zogenaamde disco nummers bij maar alleen de allerbesten komen er mee weg. Deze zeker niet.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  zaterdag 5 maart 2011 @ 13:39:28 #8
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_93683355
Klinkt erg ouderwets en dertien in een dozijn.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_94127187
Ook de Polen switchen naar het Engels

Ik gok op een top 10 in de finale
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_96401394
Gelukkig heeft de Poolse zangeres een jurkje gekozen waarmee ze totaal niet ordinair overkomt.

(c) Songfestival-web-log.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_96404367
Goh, vorig jaar goed naar de Zweedse voorronde gekeken

And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_96417175
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Polen stuurt dit jaar 'shady lady' Magdalena Tul naar Duitsland. Zeer aardig nummer, met een goede kans op een finaleplaats.

Jammer van die uithalen op het einde. Het mishandelde kattengeluid. Verder dacht ik dat deze stoeipoes best wel kon zingen. Het liedje is ook best beluisterbaar en de act is niet mega irritant. Maar nog wel even oefenen op de uithalen dus.
  vrijdag 6 mei 2011 @ 03:32:00 #13
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96419936
Ik heb het liedje de hele tijd in m'n hoofd. :(
Maar 't is wel een leuk liedje ... ik merk dat ik de hele tijd "Jestem blabladedem parjasdobamemdem" (ik kan geen Pools, dus ik heb geen idee wat ze in hemelsnaam zingt) aan het zingen ben. :')
Wat mij betreft zeker door naar de finale.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_96647772
Gisteren de helft gemist omdat ik moest werken. Dus ik had de eerste 8 of zoiets gemist.

Ik ben dit lied eigenlijk al weer zat. Het springt er niet positief bovenuit. Ik had wel het idee dat de uithalen beter klonken.
pi_96827419
Polen is het Nederland van Oost-Europa... - ook een land dat bar weinig presteert op het Songfestival, wat ze ook sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')