Stand #2162quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Simsonquote:Op zondag 20 februari 2011 11:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Over fietsen gesproken: ik had een lekke band te plakken (na 'm geplakt te hebben heb ik 'm te hard opgepompt en toen knalde hij zelfs door het plakkertje heen, dat terzijde)!
Wat is de fabrikant van de welbekende rood/wit/zwarte bandenplaksetjes?
Stand #2162quote:Op zondag 20 februari 2011 11:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Simson
Van de week een nieuw setje gekocht voor in het tasje van mijn spiksplinter nieuwe fiets
[ afbeelding ]
Heerlijk ding
De welbekende Rubensvrouwquote:
Je komt al in de buurt. Het gaat niet om de thee, maar om waar deze in zit.quote:
quote:
Ik heb er nog nooit van gehoord, het was dan ook een gok mbv je hintquote:Op zondag 20 februari 2011 11:45 schreef HilarityEnsues het volgende:
[..]
(Het Kopje van Bloemendaal is een duintop die met 43 m het hoogste punt van de provincie Noord-Holland vormt. Of je dat ook wist...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |