Bayonet fittingen zijn vrij oud. Ik heb ze nog wel kunnen kopen bij lichtspeciaal zaken vroegah toen ik nog wat deed met verlichting. O.a. feestverlichting wil het nog wel eens gebruiken. Probeer het dus eens bij een licht speciaal zaak.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Weet iemand dit? Kan je in Nederland gloeilampen met een bajonet fitting kopen?
Ik kocht een spot waar dat in moest, lijkt me een fout?
Ha! Jeweettog! Dennen en sparren!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Naar kuchje, hopelijk niet outright bronchitis. Denk vroeg naar bed vanavond...
Nee, ik ga hem ruilen, ze zijn er ook met schroeffitting. Beetje jammer dat ik weer 20 km moet fietsen, maar het is gezond. Als het iets warmer is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bayonet fittingen zijn vrij oud. Ik heb ze nog wel kunnen kopen bij lichtspeciaal zaken vroegah toen ik nog wat deed met verlichting. O.a. feestverlichting wil het nog wel eens gebruiken. Probeer het dus eens bij een licht speciaal zaak.
Ik ben geen bierliefhebber en de naam heeft me nooit getrokken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Kwak bier. Net 1tje open getrokken
.
Was dat nog met je ouders?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis, vol maar heerlijk gegeten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |