Bayonet fittingen zijn vrij oud. Ik heb ze nog wel kunnen kopen bij lichtspeciaal zaken vroegah toen ik nog wat deed met verlichting. O.a. feestverlichting wil het nog wel eens gebruiken. Probeer het dus eens bij een licht speciaal zaak.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef krakkemieke het volgende:
Weet iemand dit? Kan je in Nederland gloeilampen met een bajonet fitting kopen?
Ik kocht een spot waar dat in moest, lijkt me een fout?
Ha! Jeweettog! Dennen en sparren!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Naar kuchje, hopelijk niet outright bronchitis. Denk vroeg naar bed vanavond...
Nee, ik ga hem ruilen, ze zijn er ook met schroeffitting. Beetje jammer dat ik weer 20 km moet fietsen, maar het is gezond. Als het iets warmer is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bayonet fittingen zijn vrij oud. Ik heb ze nog wel kunnen kopen bij lichtspeciaal zaken vroegah toen ik nog wat deed met verlichting. O.a. feestverlichting wil het nog wel eens gebruiken. Probeer het dus eens bij een licht speciaal zaak.
Ik ben geen bierliefhebber en de naam heeft me nooit getrokken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Kwak bier. Net 1tje open getrokken
.
Was dat nog met je ouders?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
thuis, vol maar heerlijk gegeten
quote:
Waar komen ze vandaan dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]gister en vandaag, ze zijn nu weer naar hotel en dan morgen na t ontbijt gaan ze meteen door naar de trein (nog 5 uur trein te gaan he
)
Het is een tripel 8%. Iets frisser en fruitiger dan een normale tripelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben geen bierliefhebber en de naam heeft me nooit getrokken.Maar vertel, hoe smaakt het?
Oh een tripel vind ik soms wel lekker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is een tripel 8%. Iets frisser en fruitiger dan een normale tripel.
OV-gewijs kan dat wel heel ver zijn ja, zelfs vanuit de Randstad.quote:
En wat bloeit er dan? Ik kan niks vinden op de kalender, voor de eerste dingen is het hier iig te koud.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef z80 het volgende:
de lente is volgens mijn neus weer begonnen.
op zoek naar de hooikoorts medicijnen. mijn neus is nu net een lekkende kraan.
Steer is bang voor bronchitis, dus hij is niet lekker.quote:
moet je nagaan vanuit Maastrichtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
OV-gewijs kan dat wel heel ver zijn ja, zelfs vanuit de Randstad.
das niet tofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Steer is bang voor bronchitis, dus hij is niet lekker.
Goh mn vader heeft t andersomquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:59 schreef Bluezz het volgende:
En dan nog gek vinden dat mensen liever in de auto stappen dan met het OV gaan
Daar heb ik een moeder voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:01 schreef krakkemieke het volgende:
Borisz heeft een strijkplank!![]()
Strijk je ook?
Verstandigquote:
Lief!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Net ff chillen met het laserlampje
[ afbeelding ]
Dat kan gékker![]()
[ afbeelding ]
Spannend. Hopelijk lukt het dit keer wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
@Golfer: nog dezelfdeWaarschijnlijk gaan we volgende week wel een bod uitbrengen.
Mee eens!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Spannend. Hopelijk lukt het dit keer wel.
geen idee, maar ik heb er last van.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En wat bloeit er dan? Ik kan niks vinden op de kalender, voor de eerste dingen is het hier iig te koud.
Van bladeren krijg je geen hooikoorts.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef z80 het volgende:
[..]
geen idee, maar ik heb er last van.
als ik in de tuin kijk zie ik wel verschillende planten al weer groen worden.
Argl, ik durf er bijna niet eens over te spreken. Stel je voor dat het niet lukt ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:07 schreef golfer het volgende:
Spannend. Hopelijk lukt het dit keer wel.
Carmiggelt schreef daar een mooi verhaal over, in de tijd van de woningnood. Hij verwachtte geen woonvergunning, dan kon het altijd nog meevallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Argl, ik durf er bijna niet eens over te spreken. Stel je voor dat het niet lukt ofzo![]()
Maarre financieel is 't allemaal wel haalbaar, alleen even afwachten of we 't ook voor een goede prijs kunnen kopen.
Da's heel mooi! Mijn moeder had er vorig jaar vruchtjes in.quote:
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=1931841820695&set=a.1829028570428.2103535.1381755568&theaterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:09 schreef Bluezz het volgende:
Hoe krijg je bij Facebook die irritante dia weg als je een foto aanklikt
Nu kan ik het niet c./p.
Als het zover is dan horen we het wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:12 schreef kaasplankje het volgende:
Argl, ik durf er bijna niet eens over te spreken. Stel je voor dat het niet lukt ofzo![]()
Maarre financieel is 't allemaal wel haalbaar, alleen even afwachten of we 't ook voor een goede prijs kunnen kopen.
Ik zeg het toch: Jammer dat dat niet loopt Golfer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Als het zover is dan horen we het wel.
En anders heb ik nog een mooi appartement in Apeldoorn voor jullie te koop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk niet veel van de film verklapt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
Waarom stond dat niet in de Story?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk niet veel van de film verklapt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
We gaan het nu verhuren... is tenminste wat en hoeven we de hypotheek ook niet te gaan betalen. Maar het blijft balenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zeg het toch: Jammer dat dat niet loopt Golfer.
Balen ja, maar ik wou het niet steeds zeggen.....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan het nu verhuren... is tenminste wat en hoeven we de hypotheek ook niet te gaan betalen. Maar het blijft balen
Nu al?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef z80 het volgende:
de lente is volgens mijn neus weer begonnen.
op zoek naar de hooikoorts medicijnen. mijn neus is nu net een lekkende kraan.
Volgens mij is het geen hooikoorts, tenzij de bomen bij Zet al bloeien Hier zie ik beginnende katjes, maar er bloeit nog niks.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu al?Potverdorie, dat krijg je vroeg zeg! Ik krijg het pas last aan het eind van de zomer
Pas geleerd: Als je een toverhazelaar hebt met rode bloemen, wordt hij geel als de grond niet zuur genoeg is.quote:
ik mag het hele seizoen genieten. als ik pech heb tot eind oktober is het feestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu al?Potverdorie, dat krijg je vroeg zeg! Ik krijg het pas last aan het eind van de zomer
Hemeltje liefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef z80 het volgende:
ik mag het hele seizoen genieten. als ik pech heb tot eind oktober is het feest
Ik ben ingeent, dat scheelde heel veel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar het kan niet standaard toch?
bloei is ook niet nodig, er zijn nu al bomen waar de nodige pollen vanaf komen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen hooikoorts, tenzij de bomen bij Zet al bloeien Hier zie ik beginnende katjes, maar er bloeit nog niks.
ook geprobeerd, hielp niets.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben ingeent, dat scheelde heel veel.
Sommige bomen beginnen nu al jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef z80 het volgende:
bloei is ook niet nodig, er zijn nu al bomen waar de nodige pollen vanaf komen.
en ik woon in de buurt van een aantal bossen.
en na ruim 35 jaar ervaring met hooikoorts weet ik wel wanneer dit hooikoorts is of iets anders.
Kan je niet ingeent worden? Desensilibatie heet dat ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:29 schreef z80 het volgende:
[..]
bloei is ook niet nodig, er zijn nu al bomen waar de nodige pollen vanaf komen.
en ik woon in de buurt van een aantal bossen.
en na ruim 35 jaar ervaring met hooikoorts weet ik wel wanneer dit hooikoorts is of iets anders.
Ik heb net een TED-lezing over motivatie gelezen en ze moeten je gewoon minder betalen, maar wel meer vrijheid en plezier gevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit allemaal interessante dingen over functionele specificaties te lezenHet zou zo fijn zijn als er eens iemand een standaard bedacht ipv het allemaal vrij te laten
Nu moet ik zelf creatief worden
![]()
Ambrosia is kut.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommige bomen beginnen nu al ja
Ik denk zelf overigens allergisch te zijn voor ambrosiaNieuw en niet leuk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alsemambrosia
Waar had je last van dan en hoe doen ze dat en hoe is het nu?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Kan je niet ingeent worden? Desensilibatie heet dat ofzo.
Dan krijg je een poos elke maand een prikje met pollen of huisstof. Het heeft mij erg geholpen.
Lastige tijd om een huis te verkopen, maar dat verandert vast binnenkortquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:23 schreef Bluezz het volgende:
We gaan het nu verhuren... is tenminste wat en hoeven we de hypotheek ook niet te gaan betalen. Maar het blijft balen
Hier is het droge arme grond, dus hij is geel. Of zijn die hangende dingen niet de bloemenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:26 schreef krakkemieke het volgende:
Pas geleerd: Als je een toverhazelaar hebt met rode bloemen, wordt hij geel als de grond niet zuur genoeg is.
Uhm. Ik zit te lezen voor een klus die me absolute vrijheid geeft, meer plezier laat hebben (denk ik) en absoluut meer betaalt. Ik zie geen probleem?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net een TED-lezing over motivatie gelezen en ze moeten je gewoon minder betalen, maar wel meer vrijheid en plezier geven
Preventief slikken kan helpen.. maar dan ben je nu w.s. alweer te laatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:27 schreef z80 het volgende:
Vooral hooikoorts, huisstof en katten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar had je last van dan en hoe doen ze dat en hoe is het nu?
Als het goed is zitten er nu gele plukjes draadjes aan, dat zijn de bloemen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hier is het droge arme grond, dus hij is geel. Of zijn die hangende dingen niet de bloemen
Dat meer betalen schijnt wetenschappelijk (keer op keer bewezen) gezien je prestaties omlaag (!!) te halen, maar het bedrijfsleven heeft dat nog steeds niet door en blijft 'carrot on a stick' theorieën aanhangen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm. Ik zit te lezen voor een klus die me absolute vrijheid geeft, meer plezier laat hebben (denk ik) en absoluut meer betaalt. Ik zie geen probleem?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sommige bomen beginnen nu al ja
Ik denk zelf overigens allergisch te zijn voor ambrosiaNieuw en niet leuk.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alsemambrosia
Geur!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb een Mollis type op de volkstuin, en die geurt ook
En heb je nu helemaal geen last meer of in sterk verminderde mate?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
Vooral hooikoorts, huisstof en katten.
Ik kreeg toen eerst elke week een prik met een klein beetje irriterende stof, met steeds grotere tussenpozen. Subcutaan.
Dat hielp imho meer dan eroverheen groeien.
En de inenting tegen huisstof hielp ook tegen de kattenallergie.
Ik weet niet hoe het nu is en of ze het nog wel doen.
Ik ben nu allergisch voor dingen vanaf de els. Dan heb ik erg tranende ogen. Maar ik ben niet meer benauwd, wat ik daarvoor had.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En heb je nu helemaal geen last meer of in sterk verminderde mate?
Ik word namelijk horendol in sept/okt
Doe een test!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En heb je nu helemaal geen last meer of in sterk verminderde mate?
Ik word namelijk horendol in sept/okt
Jaja, ik heb zyrtec dan en dat neem ik voor het slapen gaan in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:48 schreef krakkemieke het volgende:
En heb je al anti-histaminica geprobeerd?
Ik had Xyzal.Dat zou 8 uur werken maar dat deed het niet. In overleg nam ik vaker een halve.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaja, ik heb zyrtec dan en dat neem ik voor het slapen gaan in.
Wat neem jij, z80?
Voor het slapen gaan? Moet je geen spiegel hebben?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat neem jij, z80?
Je neemt maar 1 tablet per dag en ik word er suf van. Daarbij lag ik wakker van de loopneusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:55 schreef krakkemieke het volgende:
Voor het slapen gaan? Moet je geen spiegel hebben?
telfast 180 pillen voor de algemeene klachten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat neem jij, z80?
Het is je gegund!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Oh jongens, ik ga 3 mini kaassoufleetjes eten zo![]()
![]()
Dat had ik ook, vraag eens verder! Ik nam dus 2 x per dag een halve.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je neemt maar 1 tablet per dag en ik word er suf van. Daarbij lag ik wakker van de loopneus
Dus voor mij is voor het slapen gaan het ideale moment.
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd naar de rol die zijn vrouw had.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef borisz het volgende:
Zo de film is afgelopen. Zeer mooie film the kings speech
Hee! Je zou gaan slapen!quote:
En dat van februari t/m oktober? bleh...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:59 schreef z80 het volgende:
telfast 180 pillen voor de algemeene klachten.
en prevalin extra sterk tegen het niesen en verminderen van de loopneus.
Tsja, maastricht hèquote:
Wat liefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kom je morgen anders ergens langs om ook n stukje aardbeikwarktaart te nuttigen?
Je BENT het cadeau gekkie! Bezoek is leuk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb geen verjaardagscadeau voor je![]()
![]()
Zo denk ik meestal ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
Je BENT het cadeau gekkie! Bezoek is leuk!
Man, ik wil ook helemaal geen cadeautjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:09 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb geen verjaardagscadeau voor je![]()
![]()
Ze wil leuke visite voor haar verjaardag!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Man, ik wil ook helemaal geen cadeautjesheb alles al wat ik hebben wil
Ze wil gewoon morgen drie punten voor Ajax en NAC.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze wil leuke visite voor haar verjaardag!
Je vindt het kut, maar je kijkt het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een kutserie is The Killing zeg
![]()
![]()
* Sunnythesun zit klaar voor dag 17
Zie PIquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je vindt het kut, maar je kijkt het wel
Oh ja, goeie vraag!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:17 schreef AnneX het volgende:
Zou Dude + Arty al thuis zijn of zijn ze gellijk doorgereden aar Zuid-Frankrijk?
Wat een gedoe nu al met pollen !
Ik kende iemand die kon maar 1 x heen en weer fietsen naar de winkels buiten per dag.
Werd onmiddellijk afgestrafd met hopeloze nies etc. reacties.
Doet me denken aan die keer dat je niet kon stoppen met Dexterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:17 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een kutserie is The Killing zeg
![]()
![]()
* Sunnythesun zit klaar voor dag 17
Je kunt er niet mee stoppenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt he.. ene plotwending na de ander, vet ingewikkeld verhaal wat alleen maar spannender en ingewikkelder wordt. Waardeloosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooo, op die manier kut!quote:
Dit duurt langerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat je niet kon stoppen met Dexter
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit duurt langeren is stiekem beter
sms maar, heb bezoek dus zal niet op fok rondhangen, doe je ook n potje monopoly of levensweg mee?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat je niet kon stoppen met Dexter
En Memo, middag is goed, ik SMS wel of post wel op fok van hoe laat
Bones is tof!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]interessant! Misschien na Dexter
Oh wacht, dan ging ik al Bones kijken geloof ik
Niet nog meer MDquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Beetje vaag als Steer lingerie voor MeMo gaat kopen huhquote:
Samen het pashokje inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje vaag als Steer lingerie voor MeMo gaat kopen huh
Ik zou haast zeggen: heb je daar wel tijd voor?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit te nerden met Microsoft OneNote. Best grappig programmaatje
Ze was tot inkeer gekomen. De nieuwe media waren toch een toevoeging?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef borisz het volgende:
Oh Noes. De kersttoespraak van Bea zou gecensureerd zijn.
Want ze zei ook even wat ze nu echt dacht van al die pauper volkse mensen in Haar land?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef borisz het volgende:
Het zou wel een hoop lol opleverenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje vaag als Steer lingerie voor MeMo gaat kopen huh
Ik zeg: eerst calibreren en anders een advocaat!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef AnneX het volgende:
De pontijnsteggen in mijn woning
Dit topic verdient meer lurkers óf posters.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:30 schreef AnneX het volgende:
De pontijnsteggen in mijn woning
Dit topic verdient meer lurkers óf posters.![]()
![]()
Ze zou volgens Huub Oosterhuis nog mee meer de nadruk leggen op wederzijds respect en respect voor minderheden. Maar dat zou de PVV niet goed kunnen bevallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze was tot inkeer gekomen. De nieuwe media waren toch een toevoeging?
Herkenbaar herkenbaar herkenbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt he.. ene plotwending na de ander, vet ingewikkeld verhaal wat alleen maar spannender en ingewikkelder wordt. Waardeloos![]()
Absolute afrader![]()
Wie heeft gecensureerd en wat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:29 schreef borisz het volgende:
Wij vonden hem ook erg goed. Zal waarschijnlijk vrij veel Oscars winnen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:00 schreef borisz het volgende:
Zo de film is afgelopen. Zeer mooie film the kings speech
Ik ben benieuwd! Ik vind Colin Firth een geweldige acteurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Wij vonden hem ook erg goed. Zal waarschijnlijk vrij veel Oscars winnen.
Ik heb maar even geadviseerd daarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zeg: eerst calibreren en anders een advocaat!
Vanmiddag kregen we nog een berichtje dat ze er in onderweg waren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:17 schreef AnneX het volgende:
Zou Dude + Arty al thuis zijn of zijn ze gelijk doorgereden aar Zuid-Frankrijk?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt he.. ene plotwending na de ander, vet ingewikkeld verhaal wat alleen maar spannender en ingewikkelder wordt. Waardeloos![]()
Absolute afrader![]()
Ja, dóen!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen mams polsen om naar Black swan te gaan.
in TV loopt al járenlang een topic over een tv-serie die niet bestaatquote:
We zijn in ons dorp gezegend met een theater wat goeie films showt.quote:
Die van tong? I knowquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef Isabeau het volgende:
in TV loopt al járenlang een topic over een tv-serie die niet bestaat![]()
Daar hebben we heel lang aan meegedaan, die juffrouw Jansen toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef Isabeau het volgende:
in TV loopt al járenlang een topic over een tv-serie die niet bestaat![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:58 schreef golfer het volgende:
Daar hebben we heel lang aan meegedaan, die juffrouw Jansen toch?
Ik zal het haar vertellen dat je het had gewild en ik geef haar die nachtzoen wel namens jou.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
Oe jammer! Nu ben ik er en FFT niet. Nu kan ik haar niet instoppen.
quote:
Ik zou het nu nog even doen.quote:
Hahaquote:
Wie is dat meisje?quote:
Vooral die bloopers op het eind...als ik toch lesbisch was!quote:
Julia Nunes, treedt ook opquote:
Je bent niet jarig meerquote:
Ja, leuk! Wel drukquote:Op zondag 20 februari 2011 00:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je bent niet jarig meerHeb je een leuke dag gehad?
quote:
Dat laatste.quote:Op zondag 20 februari 2011 07:55 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Memo, gefeliciteerd!
Ochtendhumeur! Ik ga koffie zoeken.
Same here. Kan ook prima met dit weer dacht ik zo.quote:
Het is hier wel heel zonnig hoor!quote:Op zondag 20 februari 2011 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Same here. Kan ook prima met dit weer dacht ik zo.
Oh, wij hebben vandaag grauw en zelfs wat regen.quote:
Hier een bleek zonnetjequote:Op zondag 20 februari 2011 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Oh, wij hebben vandaag grauw en zelfs wat regen.
Nee, 11 en 27quote:Op zondag 20 februari 2011 10:56 schreef LieLie het volgende:
Was er nou ook een bluezzekind jarig Bluezz?
Haha, ik meende me al te herinneren dat je in dat lijstje ook iemand in dit weekend had staanquote:Op zondag 20 februari 2011 10:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, 11 en 27
Shoot, wel mijn zusStraks ff bellen
Checkquote:
En mijn moeder. En nu ben ik in de buurt en dan is ze nieteens thuis.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shoot, wel mijn zusStraks ff bellen
jij maakt van het leven ook 1 grote workshop he?quote:Op zondag 20 februari 2011 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Memo! Ik kom zodadelijk naar je verjaardagsworkshop
IK BLIJF AAN MEZELF WERKEN!!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij maakt van het leven ook 1 grote workshop he?
Ziet er goed uit! Genietse!quote:Op zondag 20 februari 2011 12:33 schreef Duderella het volgende:
En van de pret gaan we het hele weekend uit eten, dus wij gaan zo uit lunchen.
Hier: http://www.dejufferenlunsingh.nl/index.html
Fijne middag allemaal!
Heb je die niet opquote:
Kom maar halenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je die niet opIk had best nog 4 stukken op gekund hoor
Verleidelijk, maar ik doe niets meer dit weekendquote:
Misschien maak ik voor volgende week wel weer zo'n taartquote:Op zondag 20 februari 2011 12:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Verleidelijk, maar ik doe niets meer dit weekend
Ziet er leuk en lekker uit en ja, met zo'n voiture moet je natuurlijk wel gezien worden en een presence maken als je aankomt.quote:Op zondag 20 februari 2011 12:33 schreef Duderella het volgende:
En van de pret gaan we het hele weekend uit eten, dus wij gaan zo uit lunchen.
Hier: http://www.dejufferenlunsingh.nl/index.html
ik straks ook; nog een hele appelkruimeltaart over maar de helft gaat morgen met mn moeder mee naar haar werk zegt ze netquote:
Tja. 'Uit onderzoek blijkt dat scholieren uit Shanghai het beste kunnen lezen en rekenen' etc.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:46 schreef AnneX het volgende:
http://www.trouw.nl/achte(...)softe_opvoeden_.html
even een linkje droppen voor Steer, die het eigenlijk wel weet uit ervaring.
we doen nog een poging mn gordijn op te hangenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
Zal eens een cakeje gaan scoren bij Memo
De gifbeker komt bij de Ikea vandaan. Met een hoop gratis refill's.quote:
Ja, leuke laatste 10 minuten en blessuretijd.quote:
Zware workshop dusquote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef DarkElf het volgende:
workshop was leuk en ook erg lekkeren het was een leuke Thaise man die alleen Engels sprak.. hij had zelf al dingen gesneden enzo dus het was echt het koken (en eten dus) .
Met zijn allen bezig, in de keuken, achter de enorm zware wok (alles was zwaar, ook van die enorme hakmessen enzo die voor ons echt heel onhandig zijnnee onze hobbykok materialen zijn een pak lichter dan de grote keukenspullen kwamen we achter) en op aanwijzingen van de chef (zijn mantra was vooral ruiken eigenlijk, je ruikt wanneer je nieuwe ingrediënten moet toevoegen) dus koken en omringd worden door de meest zalige geuren en smaken.
Het eten was echt heel erg lekker, we hebben 4 verschillende gerechten gemaakt; Panang curry (chicken) light spicy/spicy , Pad Keemaow (beef) spicy (gingen flink wat van die venijnige kleine pepers in hoewel t milder was dan t rook, dat was grappig), Priew wan (sweet & sour) (gefrituurde vis) non spicy en Vegetarian (mixes vegetable & tofu) non spicy
De panang curry en de vis was bij mij favorieten voor de mr de Pad Keemaow en de Panang dacht ik.
Was een leuke ervaring
Mooie 1-2 ook.quote:
Reken er maar niet op. Twente zal nu wel wakker worden. En de volgorde moet anders: eerst moet PSV afhaken, dan Twente pas.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:45 schreef borisz het volgende:
[..]
OOk al goed nieuws uit Twente.. Hopelijk blijft dat zo.
Klooster? Tempel? Artsen zonder grenzen? Tibet? Wie zal het zeggenquote:
Twente is wakker geworden.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:49 schreef TAV74 het volgende:
Reken er maar niet op. Twente zal nu wel wakker worden.
Hij zweeft nog ergens rond.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:59 schreef TAV74 het volgende:
Klooster? Tempel? Artsen zonder grenzen? Tibet? Wie zal het zeggen
Bajrami zelfs...quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 15:09 schreef TAV74 het volgende:
Er staat zich hier iemand heerlijk te uit te sloven in de keuken, volgens mij gaat dit een bijzonder geslaagde High Tea worden
Klinkt goedquote:Op zondag 20 februari 2011 15:09 schreef TAV74 het volgende:
Er staat zich hier iemand heerlijk te uit te sloven in de keuken, volgens mij gaat dit een bijzonder geslaagde High Tea worden
have fun! ik kijk the sqeakquel (chipmunks 2)quote:Op zondag 20 februari 2011 15:19 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ehm, world of warcraft tijd gekocht, toch maar eens spelen
(ik speel al wekenlang eigenlijk niet meer)
lekker Bluezz, goed gelukt! maar is ie alleen voor Golfer?quote:Op zondag 20 februari 2011 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Lekker Lie!
We hebben de oven anders ingesteld en meer deeg in het bakblik en zie hier het resultaat
[ afbeelding ]
Als ze lief is mag B. ook een sneetje.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker Bluezz, goed gelukt! maar is ie alleen voor Golfer?
Alles is voor Bassiequote:Op zondag 20 februari 2011 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker Bluezz, goed gelukt! maar is ie alleen voor Golfer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |