Ik drink het eigenlijk nooit thuis, alleen soms in de kroegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik echt lang niet op. Vroeger stond ik er mee op
Owh, da's primaquote:
Ik drink sowieso zelden meer thuis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk nooit thuis, alleen soms in de kroeg
Gewoon thuis meer èn vaker drinken. Opgelost. Slotje. Cheers!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik drink sowieso zelden meer thuis.
En ik de kroeg kom ik nooit.
Hmmmm...
Ik wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef STING het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk nooit thuis, alleen soms in de kroeg
Heul geen behoefte aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Gewoon thuis meer èn vaker drinken. Opgelost. Slotje. Cheers!
Owh ja, muziek!quote:
Mijn versterker doe ik niet verder dan 1,5 op een schaal van 10. Anders krijg ik de hele flat over me heen.quote:
Hehe, in m'n eentje drink ik sowieso nooitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik drink sowieso zelden meer thuis.
En ik de kroeg kom ik nooit.
Hmmmm...
Als je een vrouw was geweest was dat misschien best leuk geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn versterker doe ik niet verder dan 1,5 op een schaal van 10. Anders krijg ik de hele flat over me heen.
Gratis is altijd goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, in m'n eentje drink ik sowieso nooit
Kroeg is ook maar heel af en toe
Het meeste drink ik, als ik echt uitga, of als er op m'n werk gratis geschonken wordt
Ik wist dat het dubbelzinnig opgevat kon worden en dat dit ook zou gebeuren....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
Als je een vrouw was geweest was dat misschien best leuk geweest
Helaas gaat die vlag niet voor iedereen opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gratis is altijd goed
En ach ja... je wordt ouder en wijzer he
Owh, nou ja, ik dacht, dan hoor ik er niet meer bij enzoquote:
Mja, ik heb een versterker met zo'n fasedraaidingpot. Op -20 dB (die van mij gaat in tegenstelling tot een Marantz kan hij niet in de +) gaat het gewoon best wat hard.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn versterker doe ik niet verder dan 1,5 op een schaal van 10. Anders krijg ik de hele flat over me heen.
Mja, ik vind bier en wijn gewoon lekker. Dus het is niet zozeer om de alcohol die erin zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Owh, nou ja, ik dacht, dan hoor ik er niet meer bij enzo
Sorryquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik wist dat het dubbelzinnig opgevat kon worden en dat dit ook zou gebeuren....
Ik drink ook geen bier als ik alleen ben. Wel wijn en martini.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
De tijd van >1 krat/week is wel voorbij, maar ik drink nog wel ruim 10 biertjes per week. Maar nooit alleen
Alleen drinken is het mooiste dat het is man. Drinken omdat het gewoon lekker is en niet vanwege de gezelligheid.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
De tijd van >1 krat/week is wel voorbij, maar ik drink nog wel ruim 10 biertjes per week. Maar nooit alleen
Een kratje bier doe ik 2 dagen mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef PeuRac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |