week al nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Jij kunt ook niet poepen....zonder je iPhone?
Hmm, ze heeft afgedroogd maar ondertussen continu aan haar haren gezeten....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:27 schreef beaverhausen het volgende:
Het hoogtepunt van vanavond is dat Cynthia een bord heeft afgewassen?.
dan hadden we om een party geschreeuwd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:27 schreef D. het volgende:
Jammer dat er niemand van de SS-redactie meepost hier
Pietje jij hebt daar contacten opgedaan, ga ze eens vertellen dat het supersaai is daarquote:
Bijna is niet helemaal. Of helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:27 schreef Olga het volgende:
[..]
En dat ze net bijna haar haar in de fik zette met haar peuk
Daar begin ik aan te twijfelen. Het wordt op Fok! goed gevolgd (cos #83 alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Er zal vast een keer een goede bijzitten die niemand heeft
Die was toch dicht?!?quote:
dat zou wel tof zijn.. stelletje lurkersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:27 schreef D. het volgende:
Jammer dat er niemand van de SS-redactie meepost hier
wormenkuurtje dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga 't niet uitleggen, te smerig, maar ze hadden 't erover.
Dan hadden ze aan kunnen geven dat we niet voor niets zitten te wachtenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan hadden we om een party geschreeuwd?
Het is me nog altijd geluktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar begin ik aan te twijfelen. Het wordt op Fok! goed gevolgd (cos #83 al)
De bewoners hoeven niet te bellen of op de knop te drukken.quote:
Wij moeten gewoon met z'n allen in het huis.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat zou wel tof zijn.. stelletje lurkers
Dan krijg je er een. Net als Laura en Guidoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon met z'n allen in het huis.
Ik heb alleen geen geheim
Jij bent idd nogal een flapuitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij moeten gewoon met z'n allen in het huis.
Ik heb alleen geen geheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |