Daar zat geen seconde tussenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Robbiedd het volgende:
Rond een uur of 17.30 had Joanne heule dikke inkijk, mag hopen dat iemand heeft gecapt?
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik niet, deze is van nu .. Je keek er echt minutenlang in, maar ik zat beneden voor tv.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zat geen seconde tussen
Of bedoel je tussen onze capsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zat geen seconde tussen
Hij bedoelt de cap die julie beide posttenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Deze bedoel ik niet, deze is van nu .. Je keek er echt minutenlang in, maar ik zat beneden voor tv.
Was er al achter ja, timingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Hij bedoelt de cap die julie beide postte
Ja, snap ik, het ging me om "onze" laatste capsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Deze bedoel ik niet, deze is van nu .. Je keek er echt minutenlang in, maar ik zat beneden voor tv.
Fixedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef Rafq het volgende:
Sofia zonder make-up ziet eruit alsof ze zojuist uit haar graf is opgestaan
Met make-up ziet ze er ook niet fris uit hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef Rafq het volgende:
Sofia zonder make-up ziet eruit alsof ze ziek is
Ze hoeft die weave er straks niet eens uit te laten halen.quote:
Mijn ideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:21 schreef SaladShaker het volgende:
[..]
Ze hoeft die weave er straks niet eens uit te laten halen.![]()
Over 4 dagen ligt dat ding als een dood dier op de vloer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |