Geen idee, maar vindt het niet af zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, gaan ze nog meer knippen?
Maar ik vond dat vorige wel een beetje Hans Teeuwen-ish.
Dit is een beetje te hip ende emo vind ik eigenlijk, zo ratterig.
He bah, stinkend haarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:06 schreef PinkDream het volgende:
[..]
ja hoorde volgens mij Sofia zeggen dat het ook stonk hahaha
Ja hallo, en wij dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop dat er geen feestje komt...ik moet morgen vroeg op.
Te laatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Noelle06 het volgende:
[ afbeelding ]
Cynthia doet ook eens wat.
Veel te veel drankquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met drank? Veel drank?
Dat zou wel helpen denk ik om de tongen losser te krijgen.
Vandaar dat Sofia steeds op haar hoofd zit te krabben. Niet echt een smakelijk gezicht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ja als je weave of dreads niet goed verzorg ga het jeuken en stinken
Mag het hopen, ze voegt niks toe daar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Te laat
Maandag wordt ze genomineerd
Bah bah, hoe moeilijk kan het zijn om je haar goed te verzorgen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ja als je weave of dreads niet goed verzorg ga het jeuken en stinken
Daar zat geen seconde tussenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:13 schreef Robbiedd het volgende:
Rond een uur of 17.30 had Joanne heule dikke inkijk, mag hopen dat iemand heeft gecapt?
[ afbeelding ]
Deze bedoel ik niet, deze is van nu .. Je keek er echt minutenlang in, maar ik zat beneden voor tv.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zat geen seconde tussen
Of bedoel je tussen onze capsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zat geen seconde tussen
Hij bedoelt de cap die julie beide posttenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Deze bedoel ik niet, deze is van nu .. Je keek er echt minutenlang in, maar ik zat beneden voor tv.
Was er al achter ja, timingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Hij bedoelt de cap die julie beide postte
Ja, snap ik, het ging me om "onze" laatste capsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:15 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Deze bedoel ik niet, deze is van nu .. Je keek er echt minutenlang in, maar ik zat beneden voor tv.
Fixedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef Rafq het volgende:
Sofia zonder make-up ziet eruit alsof ze zojuist uit haar graf is opgestaan
Met make-up ziet ze er ook niet fris uit hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:18 schreef Rafq het volgende:
Sofia zonder make-up ziet eruit alsof ze ziek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |