Wie heeft er een paal?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef SaladShaker het volgende:
Ze hebben om een paal gevraagd toch?
Zullen ze wel krijgen,
Daar weet Sofia wel raad meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef SaladShaker het volgende:
Ze hebben om een paal gevraagd toch?
Zullen ze wel krijgen,
why?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef Robbiedd het volgende:
.
Vannacht nog gelachen om Guido zeg
Maik zeker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:01 schreef Robbiedd het volgende:
.
Vannacht nog gelachen om Guido zeg
Met zijn koffie zetten, net nadat hij (en iets ervoor Laura) uit de kamer kwam .. Echt geniaalquote:
Mja, haar extensions zullen er wel een keer uit moeten, denk ik?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:02 schreef SaladShaker het volgende:
Haha, Cynthia zit iedere 5min aan haar haar.
Jammer dat er in deze show geen verplichte make-over zit. Net zoals bij HNTM.
nee hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef Olga het volgende:
Mja je bent aan het afdrogen, niet aan het druk maken om je haar. Of zijn alle vrouwen op ik na zo?
phew. Ik wilde al bijna een spiegel in de keuken gaan installeren om er bij te horenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor
Alle vrouwen op ONS na
ja hoorde volgens mij Sofia zeggen dat het ook stonk hahahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef SaladShaker het volgende:
Er is vandaag wel over geroddeld wanneer haar "vieze weave" eruit meot, maar mijn aandachtsboog was toen weg.
Lol, met afwassen of schoonmaken pak ik toch echt wel even een haarelastiek, met koken ook trouwens, wil geen haren op de schone afwas of in het eten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor
Alle vrouwen op ONS na
preciesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, met afwassen of schoonmaken pak ik toch echt wel even een haarelastiek, met koken ook trouwens, wil geen haren op de schone afwas of in het eten.
Serieus, gaan ze nog meer knippen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Vindt dit beter en verzorgder staan maar het is nog niet af volgens mij.
Maar wij welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop dat er geen feestje komt...ik moet morgen vroeg op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |