wat voor 1quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik verzin er wel eentje voor je
Tijd zat om er nog eentje te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik verzin er wel eentje voor je
Daar. Hij gaat net de deur uit..oh hij is al weer weg.quote:
Ze willen de laatste paar kijkers ook nog wegjagenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is het toch met die streamlocks vandaag.
haha, idd, vol verwachting klopt ons hart...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef D. het volgende:
Als de redactie niet met een feestje komt falen ze behoorlijk
goed planquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jij hebt stiekem 2 echtgenoten!
Als er om 22u nog niks te zien is dan zal 't wel niks meer worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef D. het volgende:
Als de redactie niet met een feestje komt falen ze behoorlijk
Nee dat mag niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed planMag ik mijn tweede echtgenoot uitkiezen ;9
*kuch* Philip *Kuch*
Wat is er met Joanna eigenlijk
Het is daar 21.00 dus kan ook nog een uurtje later.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als er om 22u nog niks te zien is dan zal 't wel niks meer worden.
zijn ze goed bezig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze willen de laatste paar kijkers ook nog wegjagen.
Van mij mag je hem hebben, volgens mij moet je dan wel ruzie maken hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed planMag ik mijn tweede echtgenoot uitkiezen
*kuch* Philip *Kuch*
Wat is er met Joanna eigenlijk
mijn geluid staat niet aan... nu weer welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Van mij mag je hem hebben, volgens mij moet je dan wel ruzie maken hier.![]()
Joanna was niet helemaal lekker toch?
Daar zullen ze bij de redactie toch wel van op de hoogte zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:40 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Het is daar 21.00 dus kan ook nog een uurtje later.
een bloederige natuurlijk, spraakmakend tot en met, iets met dood en verderfquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef kahaarin het volgende:
Mee eensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef kahaarin het volgende:
Ik heb een kikker vermoordquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een bloederige natuurlijk, spraakmakend tot en met, iets met dood en verderf
Ik doe meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik stem ook vóór een RLS met FOKkers
Ik ben voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Je wil ons niet op streams?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef Toverheks het volgende:
vind dit veel leuker, geen streams aan alleen jullie volgen
Oeeh dat wil ik wel doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Met zn allen het huis inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef 08gnoT. het volgende:
Voor de bunker gaf niemand zich op, dat kan je vergetenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef 08gnoT. het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef toxikon het volgende:
[..]
Niet iedereen is perfect toch ?
drama verhalen, ik heb het geluid uitgezetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:43 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna: "Mijn moeder is haar moeder maar het is haar oma"
ehh...
Ja maar dan noem je ook watquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor de bunker gaf niemand zich op, dat kan je vergeten.
Dat gebeurt dan vanzelf. Alleen een kwestie van tijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Categorie breek de tent maar af?
wat vertel je me nouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een kikker vermoord
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
ZO! En flikker er nu maar eens een paar flessen sterke drank in eventueel met een rooie brabo die de hele tijd roept: "HOERENFEESTJE!",,,,
Tis zaterdag, dus mag er nu wel eens iets gebeuren!
Na sst.... de nieuwe BB met FOK!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef 08gnoT. het volgende:
Nou, wanneer beginnen de inschrijvingen?
Een parkeerplaatsoma?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef md89 het volgende:
De dode oma van Joanna zorgt elke keer voor een vrije parkeerplaats!
Mooi mag ze hier eens langs komen, ondanks een vergunning nooit plekquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef md89 het volgende:
De dode oma van Joanna zorgt elke keer voor een vrije parkeerplaats!
Echt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor de bunker gaf niemand zich op, dat kan je vergeten.
Goh wat een verrassing.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na sst.... de nieuwe BB met FOK!
Ow er moet wel een homo inzitten![]()
Want ik trek altijd naar homo's toe
Eens, heb ik net ook al gezegd. De remmen moeten los. Voglio spettacoloquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:45 schreef versabommie het volgende:
ZO! En flikker er nu maar eens een paar flessen sterke drank in eventueel met een rooie brabo die de hele tijd roept: "HOERENFEESTJE!",,,,
Tis zaterdag, dus mag er nu wel eens iets gebeuren!
Tha_Erik moet erin.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En een lekker ding zoals Philip.
En Benny moet erin want die is lief en knuffelt graag, en die neemt vast zijn emmer mee.
En Lutte, want dan hebben we in ieder geval een setje.
En Socios ofzo
sorry niet aangenomen, we moeten iets leuks maar ook bloederigs voor je bedenken, of ben jij omgebouwdquote:
Eensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tha_Erik moet erin.En Kally en remlof.
dan komt er vast ruziequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorry kan er niks aan doen, maar heb altijd een klik met zequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goh wat een verrassing..
Keuze zat hier geloof ik..
Erik is wel cool ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er moeten juist allemaal verschillende types in, niet mensen met wie je er in zou willen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik voel er niks vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry kan er niks aan doen, maar heb altijd een klik met ze
Ik ga op Lutte drukkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
Ik zou ook serieus geen geheim bij mij kunnen bedenken, maar 'ik ben hoogbegaafd' is blijkbaar geheimwaardig dus dan wordt het die.
Kally van FOK is mooi om te zien, dan houden we geen mannelijke FOKKER meer over die zitten alleen maar te kwijlen achter hun beeldscherm danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan komt er vast ruzie
Kally wil niet
Dat is ook wel tof... ONZ'ers en KLB'ersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Er moeten juist allemaal verschillende types in, niet mensen met wie je er in zou willen.
Paar KLB'ers erbij dus
Kally zou de jongens niet alleen laten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan komt er vast ruzie
Kally wil niet
Kallyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kally van FOK is mooi om te zien, dan houden we geen mannelijke FOKKER meer over die zitten alleen maar te kwijlen achter hun beeldscherm dan
Een TAL-RLS dus eigenlijk gewoon?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
je moet op hun site`s kijken zoals zeg maar RTL daar staat kandidaten gezocht enzpoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Rafq het volgende:
Hoe geef je je eigenlijk op voor zo een programma? Ik zou wel mee willen doen aan zoiets
Ow en ik douche ook in bikiniquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kally zou de jongens niet alleen laten.
Ik zou het zo doen.Al is een stelletje en streams niet altijd even handig.
Owquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en ik douche ook in bikini
Paul en Sociosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Een TAL-RLS dus eigenlijk gewoon?
Als je een FOK!-RLS wilt moet je eigenlijk uit alle forums de meest opvallende personen halen, dat lijkt me echt tofEn Paul moet er ook in.
Oh dan blijf maar thuisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en ik douche ook in bikini
En een FOK rasmongoolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En een lekker ding zoals Philip.
En Benny moet erin want die is lief en knuffelt graag, en die neemt vast zijn emmer mee.
En Lutte, want dan hebben we in ieder geval een setje.
En Socios ofzo
in onze RLS zitten alleen maar opvallende personen dus wordt moeilijk kiezen, dan wijs ik Pietje wel aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Een TAL-RLS dus eigenlijk gewoon?
Als je een FOK!-RLS wilt moet je eigenlijk uit alle forums de meest opvallende personen halen, dat lijkt me echt tofEn Paul moet er ook in.
Die doucht gewoon naaktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh dan blijf maar thuis. Gooi Greys er maar in.
Ian is ook wel tofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in onze RLS zitten alleen maar opvallende personen dus wordt moeilijk kiezen, dan wijs ik Pietje wel aan
gewoon met je harigequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kally zou de jongens niet alleen laten.
Ik zou het zo doen.Al is een stelletje en streams niet altijd even handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |