Er moeten juist allemaal verschillende types in, niet mensen met wie je er in zou willen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tha_Erik moet erin.En Kally en remlof.
Ik voel er niks vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sorry kan er niks aan doen, maar heb altijd een klik met ze
Ik ga op Lutte drukkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Lutte het volgende:
Ik zou ook serieus geen geheim bij mij kunnen bedenken, maar 'ik ben hoogbegaafd' is blijkbaar geheimwaardig dus dan wordt het die.
Kally van FOK is mooi om te zien, dan houden we geen mannelijke FOKKER meer over die zitten alleen maar te kwijlen achter hun beeldscherm danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan komt er vast ruzie
Kally wil niet
Dat is ook wel tof... ONZ'ers en KLB'ersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Er moeten juist allemaal verschillende types in, niet mensen met wie je er in zou willen.
Paar KLB'ers erbij dus
Kally zou de jongens niet alleen laten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan komt er vast ruzie
Kally wil niet
Kallyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kally van FOK is mooi om te zien, dan houden we geen mannelijke FOKKER meer over die zitten alleen maar te kwijlen achter hun beeldscherm dan
Een TAL-RLS dus eigenlijk gewoon?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tha_Erik moet erin.En Kally en remlof.
je moet op hun site`s kijken zoals zeg maar RTL daar staat kandidaten gezocht enzpoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:49 schreef Rafq het volgende:
Hoe geef je je eigenlijk op voor zo een programma? Ik zou wel mee willen doen aan zoiets
Ow en ik douche ook in bikiniquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kally zou de jongens niet alleen laten.
Ik zou het zo doen.Al is een stelletje en streams niet altijd even handig.
Owquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en ik douche ook in bikini
Paul en Sociosquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Een TAL-RLS dus eigenlijk gewoon?
Als je een FOK!-RLS wilt moet je eigenlijk uit alle forums de meest opvallende personen halen, dat lijkt me echt tofEn Paul moet er ook in.
Oh dan blijf maar thuisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en ik douche ook in bikini
En een FOK rasmongoolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Na sst.... de nieuwe BB met FOK!
Ow er moet wel een homo inzitten![]()
Want ik trek altijd naar homo's toe
En een lekker ding zoals Philip.
En Benny moet erin want die is lief en knuffelt graag, en die neemt vast zijn emmer mee.
En Lutte, want dan hebben we in ieder geval een setje.
En Socios ofzo
in onze RLS zitten alleen maar opvallende personen dus wordt moeilijk kiezen, dan wijs ik Pietje wel aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Een TAL-RLS dus eigenlijk gewoon?
Als je een FOK!-RLS wilt moet je eigenlijk uit alle forums de meest opvallende personen halen, dat lijkt me echt tofEn Paul moet er ook in.
Die doucht gewoon naaktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh dan blijf maar thuis. Gooi Greys er maar in.
Ian is ook wel tofquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in onze RLS zitten alleen maar opvallende personen dus wordt moeilijk kiezen, dan wijs ik Pietje wel aan
gewoon met je harigequote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kally zou de jongens niet alleen laten.
Ik zou het zo doen.Al is een stelletje en streams niet altijd even handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |