quote:
Stuur jij dan ook maar je verzoekje op.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur jij dan ook maar je verzoekje op.
Nee, we zijn pubers.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ook
Zijn we nu vies?
Jawel, ik ben nu weer terug.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Zou dit topic wél binnen een uur volkomen? Die vorige op 2 minuten na niet
Smells like teen spirit?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb nog een liedje van een dode gerequest
'k denk michael jackson?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Smells like teen spirit?
Nee, welke?
Michael Jackson?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb nog een liedje van een dode gerequest
zelfde gedachte op zelfde moment..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef andreas612 het volgende:
[..]
zelfde gedachte op zelfde moment..
wij zijn voor elkaar bestemd
Ik had hetzelfde ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Die intro duurt ook te lang bij Dexterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik had dexter echt al na een seconde door ofzo, ik HAAT het beeld bij die intro echt, verder wel bazige serie
Met de buurmanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Relaxt muziekjen voor mn standje relaxt in mn ghettoflat
hoooiquote:
Gunther Ludolfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef robdriessen het volgende:
Nog meer dooie mensen gewenst?
- Kurt Cobain
- Jim Morrison
- zanger van Blind Melon (No Rain!)
Falco.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef robdriessen het volgende:
- Kurt Cobain
- Jim Morrison
quote:
INXS!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:29 schreef robdriessen het volgende:
- Kurt Cobain
- Jim Morrison
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:31 schreef Zokunen het volgende:
René Klein - Mr. blue is ook wel goed van iemand die al dood is
Als je een bevroren poes stuk gooit, is ie dan ongesteld of dood?quote:
Dan heeft de persoon die eraan zit pijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als je een bevroren poes stuk gooit, is ie dan ongesteld of dood?
Ik moet er zo weer van af.. Nu kunnen we niet gebeld worden namelijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
De stream doet het weer goed
Lag aan mijn verbinding
Boh dat is wel een vraag voor de mystery guestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Als je een bevroren poes stuk gooit, is ie dan ongesteld of dood?
Het was de finale tussen Zokunen en Spaghettivreter dus het had niks uitgemaakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:33 schreef Onufriev het volgende:
IK WILDE NET AL HET INTRO POSTEN MAAR TOEN WASTIE DICHT, DUS BIJ DEZE: HET WAS DEXTER!!!!
Huh?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:34 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik moet er zo weer van af.. Nu kunnen we niet gebeld worden namelijk.
SORRY SNUFFIEquote:
quote:
HET IS ME BOY SNUFquote:
FLIPPO'Squote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef robdriessen het volgende:
Posten alsof het de nineties is!
Wie wil er Flippo's ruilen?
Heb je van die schiet flippos?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
Vriendinnen die hysterisch opbellen en tot in de detail willen weten waarom het uit is. Fuck off. Groetjens.![]()
KEPTAIJN JECK
gewoon in een keer een samenvattende mail sturen en zeggen dat je geen zin hebt om erover te pratenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:36 schreef sharr het volgende:
Vriendinnen die hysterisch opbellen en tot in de detail willen weten waarom het uit is. Fuck off. Groetjens.![]()
KEPTAIJN JECK
Kale kano?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:38 schreef robdriessen het volgende:
En voor 10 punten: Welk nummer doen ze hier jatten/samplen in het refrein?
Ja ik denk dat ik dat maar doequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
gewoon in een keer een samenvattende mail sturen en zeggen dat je geen zin hebt om erover te pratenof helpt dat niet?
Toch van zo een rockband?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:38 schreef robdriessen het volgende:
En voor 10 punten: Welk nummer doen ze hier jatten/samplen in het refrein?
wtfquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:38 schreef Snuf. het volgende:
Lievelingsdrankje 10-jarige meisjes: wodka-mixje
WTF is dezen
Pittige tijdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:38 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iemand Pittige tijden opgenomen? Mag ik die VHS dan even lenen?
Dat hoort heul nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:38 schreef Snuf. het volgende:
Lievelingsdrankje 10-jarige meisjes: wodka-mixje
WTF is dezen
VHS? doe niet zo trendy jij, ik kan niet overweg met die moderne krengen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:38 schreef robdriessen het volgende:
Heeft iemand Pittige tijden opgenomen? Mag ik die VHS dan even lenen?
Wat een toestand!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:39 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben Ludo, ik ben de slechterik van het verhaal
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:37 schreef robdriessen het volgende:
He shit, ik heb Punica over mijn CD-walkman geknoeid.
Rik zonder c schrijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Rik
Dat was zoveel beter dan die kindermeuk die ze nu op tv laten zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:40 schreef Zokunen het volgende:
Harry is de schrik van elke cowboy, Harry is de aller wildste hengst.
Jumpen draaien vliegensvlug, niemand zit lang op z'n rug.
quote:
wie is Rikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Ik ben stiekem een beetje verliefd op Rik
Alles teruggekeken op 15jarige leeftijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was zoveel beter dan die kindermeuk die ze nu op tv laten zien.
Telekids met Carlo en Irene![]()
![]()
Dit kindertelevisie was stukken beter dan nu.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was zoveel beter dan die kindermeuk die ze nu op tv laten zien.
Telekids met Carlo en Irene![]()
![]()
Toen cartoons nog in het Engels waren met ondertitelingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit kindertelevisie was stukken beter dan nu.
De gierige omroepbazen willen er geen geld er meer aan uitgeven.
omg powerpuff girls moet ik ineens aan denkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen cartoons nog in het Engels waren met ondertiteling
Ren and Stimpyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen cartoons nog in het Engels waren met ondertiteling
Bazen TVquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ren and Stimpy
Cow and chicken
Johnny Bravo
Heel Cartoon Network was gruwelijk
Maar ik heb een 386 met VGA scherm. Lekker 256 kleuren, man!quote:
sowieso alles met looney tunesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:44 schreef Zokunen het volgende:
Dexter, cow and chicken, pinky and the brain, tazz the tazmanian devil etc.... geniaal ook
Ja, wie koopt er tegenwoordig nog een Apple Macintosh. Die zijn binnenkort dood.quote:
Jij was pas gay in de jaren 90.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:45 schreef Snuf. het volgende:
Oke vanaf hier weer 2011 dat is sowieso lauw. Jaren 90 was gay
Ah, ik dacht al, waar is zij nou mee bezigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat las ik op twitterBeloert klopt ook niet.
ik ben gemeen tegenover knetter, sorry schatje
BOH DIE KOMT EIND OKTOBER 1995 PAS UIT!!quote:
Goeie muziek wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
bwhehe, Heloef
wat een fucking baas
JAAAAAquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef Onufriev het volgende:
Maareh, vanavond 22.00 tot 10.00 DJ Koelkast?
nu alleen maar in andermans broeken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:47 schreef Snuf. het volgende:
In de jaren 90 poepte ik nog in mijn eigen broek
MOJO JOJOquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als er 1 baas is, dan is dit hem wel
[ afbeelding ]
quote:hij is er jeej! en ik wordt uitgebreidt beloert door een stel oude wijven om mijn benen
quote:whaha krijg zin om mijn benen wat uit elkaar te doen:) dan hebben ze iets om te loeren :p
quote:done ... lol die koppen _0- hahaha!
+ Dj. Darcliquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef Onufriev het volgende:
Maareh, vanavond 22.00 tot 10.00 DJ Koelkast?
Ik moet huilen om haar grammatica foutenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:47 schreef sharr het volgende:
Ik moet lachen om knetter
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Als er 1 baas is, dan is dit hem wel
[ afbeelding ]
In die eerste tweet wel jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet huilen om haar grammatica fouten
We hebben zelfs een draadloze microfoon + koptelefoon geregeld, dan kunnen we in de wc en tijdens het shoarma betalen gewoon door met radio makenquote:
dit mag gequote wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Cartoon Network (toen nog met Nederlandse ondertiteling)![]()
![]()
![]()
KinderNet (komt binnenkort weer terug btw)![]()
![]()
![]()
Fox kids![]()
![]()
![]()
De tijd dat kindertelevisie nog goed was![]()
![]()
CN nog zonder NL ondertiteling was beter!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Cartoon Network (toen nog met Nederlandse ondertiteling)![]()
![]()
![]()
KinderNet (komt binnenkort weer terug btw)![]()
![]()
![]()
Fox kids![]()
![]()
![]()
De tijd dat kindertelevisie nog goed was![]()
![]()
HOO HA HOOquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vond ik ook leuk vroeger
JA!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
CN nog zonder NL ondertiteling was beter!
Ik ken het niet denk ik. Of ik ben het al vergeten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:49 schreef sharr het volgende:
Dit is nostalgisch
* sharr zingt meeeeeeeeeeee
Hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben zelfs een draadloze microfoon + koptelefoon geregeld, dan kunnen we in de wc en tijdens het shoarma betalen gewoon door met radio maken
Verklaart veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt wat gemist.quote:
Dat is er toch gewoon?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef Zokunen het volgende:
Ze zouden all telekids gewoon op dvd moeten uitbrengen
Alleen Pittige Tijden.quote:
op VHSquote:
CARLO EN IRENEEEquote:
Dat is wel heel veel dvd's dan hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:51 schreef Zokunen het volgende:
Ze zouden alle telekids gewoon op dvd moeten uitbrengen
Okee pm me je msn en alles.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, maar als je er over wilt praten, kun je bij me terecht. Geen tv
oooooh dat keek ik ook altijdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb je ook de tune van de mini playbackshow?
Toen moest ik altijd huilen toen dat liedje kwamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
oooooh dat keek ik ook altijd
MET ZN ALLEEEN MET ZN ALLEN
haaai liefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
Awo broeders, zusters en chickie van me
ik zong gewoon meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Toen moest ik altijd huilen toen dat liedje kwam
quote:
quote:
Klopt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Echt veel leuker zo'n show met (goede) microfoon
Iedereen man, iedereen!quote:
ooooh god jaquote:
Gast..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:00 schreef Zokunen het volgende:
En dan heel stoer zingen: "Seabert, ook al is die klein, neuken vind ie fijn, maar z'n pikkie is te klein!"
Is die al geweestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Je loopt zo'n 10 minuten achter
aaawquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:01 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb ziekenlijken hoofdpijn wat is dezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |