abonnement Unibet Coolblue
pi_93019247
Het komt vaak voor dat je iets wordt voorgespiegeld dat onwaar is. Iemand speelt spelletjes en zet je op het verkeerde been of je wordt opgelicht. Commerciele bedrijven spelen ook veel spelletjes.

Een voorbeeld is het verschijnsel Troll hier op het forum. Wat zijn je ervaringen met Trolls.

TS begint:

Ik heb hier te maken gehad met een Troll die MI deel uitmaakt van het forum. Dwz een troll die een betaalde rol speelt net als een moderator een betaalde rol is. Een troll om de boel aan te zwengelen, een sfeer verhogende versiering. Onderdeel van het businessmodel van FOK!

zie: R&P FAQ en FeedBack - Winterse Depressie

It pisses me off.
pi_93023725
En dit is een filosofisch/levensbeschouwelijk onderwerp omdat.. ?
pi_93023990
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:00 schreef Friek_ het volgende:
En dit is een filosofisch/levensbeschouwelijk onderwerp omdat.. ?
Een ethisch probleem.

Als er systeem trollen bestaan op FOK dan is dat voor mij belangrijk om te weten. Ik wil niet discusseren op een forum, als ik door het forum zelf wordt genaaid ipv van beschermd.

Ik wil hier een serieus antwoord op, maar dat heb ik niet gekregen.

Ik stel het ook bij F&L aan de orde omdat mensen mij hier kennen.
pi_93024298
Sorry deelnemer2, maar ik heb werkelijk geen benul waar je het over hebt. Als je problemen hebt met de moderatie van R&P moet je gewoon met hen daarover in gesprek gaan. Verder lijkt het me nogal onverstandig om zaken aan te nemen voordat je hard bewijs ervoor hebt. Trolls horen gewoon bij een forum en vind ik de suggestie dat dit mogelijk een opgezet plan is wel erg ver gezocht.

Case closed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')