Uhh...nee. Er zijn 4 camera's die sowieso bestuurd worden, dus waarom ze maar 2 zouden kunnen besturen...quote:
Ik zou er niet op rekenen, mss 2 flessen wijn maar that's itquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:05 schreef spapaars het volgende:
Nog enige kans dat er een paar dozijn flessen port naar binnen gaat?
Die heb ik prima helemaal kunnen afkijkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:05 schreef toxikon het volgende:
[..]
heb het bijna 2 minuten volgehouden met die rocco sifredi clip ...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:05 schreef spapaars het volgende:
Nog enige kans dat er een paar dozijn flessen port naar binnen gaat?
4 camera's tegelijk doorsturen, 4 camera's tegelijk besturen... Hetzelfde resultaat, maar boeiendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh...nee. Er zijn 4 camera's die sowieso bestuurd worden, dus waarom ze maar 2 zouden kunnen besturen...
Ja dat was totale bagger. Not my cup of tea zeg maar.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is Sofia in actie? Nou nee, bedankt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:06 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Die heb ik prima helemaal kunnen afkijken
Wel my cup of teaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja dat was totale bagger. Not my cup of tea zeg maar.
Belangrijkste was wel dat Sofie een geheim heeft geraden, zonder dat ze het door had. En ook de anderen niet die bij haar zaten."quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
Is er uberhaupt al iets spannends of bijzonders gebeurd vandaag?!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:08 schreef RethXoth het volgende:
Parfum
Joanna "Ik heb drie flesjes bij me.. die wissel ik altijd af"
ECHT MEID? IK DACHT DAT JE DIE MOEST MENGEN...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |