Nu nog denken aan die blauwe vaas en het paardenschilderij, en ze hebben een match!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:57 schreef Tamaartje het volgende:
Hahaha ze hebben het over paardrijden en Karim vind zichtzelf een ridder
Onder haar dekens gebeurt 's nachts waarschijnlijk wel vanalles. Ze vertelde laatst dat ze heel veel masturbeert normaal, dus...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ja, maar nog geen kleerverscheurende taferelen dus wel saai nog.
Lol, hmm, als ik bij de kapper zit is het ook niet altijd even charmant wat ik in de spiegel zie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ziet die Karim er uit. Raar koppie zo.
Cynthia in de KvdW, dus streamlock.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:58 schreef Green1 het volgende:
Wtf zeg.. Laura en nog een paar zitten gewoon in de keuken (zie ik op die yb camera).. niks top secrets o.i.d., en toch zo'n (******) streamlock...
Die werkt niet meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:59 schreef RethXoth het volgende:
Wie heeft de yellowbird link van Pizzalucht z'n website? Ik ben hem kwijt :$
Als ze de geheimen kennen, dan had Guido dus nooit gegokt op Leraar bij Alex. En allerlei andere gokjes. Waarom zouden de programma-makers ook lekken wat de geheimen zijn in de eerste week? Slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:58 schreef beequeen het volgende:
Lol, Karim ziet zichzelf meer als een ridder. Op zeker dat ze de geheimen kennen.
Nou, dat is niet echt iets wat wordt uitgelicht dus zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:58 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Onder haar dekens gebeurt 's nachts waarschijnlijk wel vanalles. Ze vertelde laatst dat ze heel veel masturbeert normaal, dus...
Deze http://pizzalucht.com/yellow.html hij doet het nu nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:59 schreef RethXoth het volgende:
http://pizzalucht.com/yellow.htmlquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:59 schreef RethXoth het volgende:
Wat een onzin... je kan er toch niet in zien, of wat?..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Cynthia in de KvdW, dus streamlock.
Nee, maar ze kunnen maar 2 camera's tegelijk besturenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:00 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat een onzin... je kan er toch niet in zien, of wat?..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |