Ja die zijn al dagen aan het janken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef Tamaartje het volgende:
Wat is dat geluid? Zijn dat honden?
Ik heb alleen UPC. Twijfel nog steeds over betalen van streams.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook niet op de andere stream? Soms wisselen ze de regie op de streams
Buiten? Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef Tamaartje het volgende:
Wat is dat geluid? Zijn dat honden?
Karim wordt geknipt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
Is er uberhaupt al iets spannends of bijzonders gebeurd vandaag?!
Oke hoor het nu pas heel duidelijk.. irritant!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja die zijn al dagen aan het janken.
Sofia wilde naar huis, verder niet echt...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
UPC/Ziggo laten alleen Stream 3 zien, en normaliter is dat de reservestream dus belangrijke gesprekken worden eerder doorgegeven op stream 1+2quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb alleen UPC. Twijfel nog steeds over betalen van streams.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
Hoi Eer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
inet streams zijn toch gewoon gratis?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
UPC/Ziggo laten alleen Stream 3 zien, en normaliter is dat de reservestream dus belangrijke gesprekken worden eerder doorgegeven op stream 1+2
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
tja op gegeven moment bne je het gelul gewoon zatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef akveor het volgende:
OMG hebben ze het nu al over de finale? Dat het altijd zo is dat de jongens populairder zijn? Pfff
Jepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
inet streams zijn toch gewoon gratis?
Streamlock? Wanneer? Was me niet eens opgevallen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Eer.
Neen dus. Een streamlock, dat dan weer wel.
ja, maar nog geen kleerverscheurende taferelen dus wel saai nog.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Aafke is na een week een beetje opgewonden.
Omdat meer meisjes stemmen denk ik.... en die stemmen vaker op jongens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef akveor het volgende:
OMG hebben ze het nu al over de finale? Dat het altijd zo is dat de jongens populairder zijn? Pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |