Dat zou kunnen....toch denk ik dat het oog in de woonkamer puur decoratie is en verder geen betekenis heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist dan. Ik dacht dat nav andere cleu's ging.
Maar misschien heeft hij die extra Noord gemist.
Maar ja, Monique heeft gehuild, dus logisch dat de make-up dan niet helemaal optimaal meer is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Monique is harder aan het plamuren toch?
Flirten? Nehh, daar doet Guido niet aan bij Laura.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef Kwaliteit het volgende:
Guido en Laura zijn weer aan het flirten [ afbeelding ]
En natuurlijk worden daarvoor 2 streams gebruiktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Shit, cameraswitch! Ik vond dat wel een interessant gesprek bij de dames!
Ook niet op de andere stream? Soms wisselen ze de regie op de streamsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Inderdaad. Weer een belachelijke zet van de regie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Je weet dat ik een RLS adept ben en heb dan ook de streams regelmatig aan. Maar het programma ansich doet me weinig. Het is nog saaier dan tijdens een streamlock van DGK.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:49 schreef akveor het volgende:
Jij weet me veel te veel details voor iemand die het niet wilde volgen...
Ja! Ze gingen het net over de irritatie factor van Joanna hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja! Ze gingen het net over de irritatie factor van Joanna hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |