Ik ben dan ook van de inkoppertjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat ging posten
ik zat er op te wachten iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dat ging posten
Gerard zelf is ook een behoorlijk warme, natte windquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
Die sleutel ligt volgens mij in die kist die buiten staat. In het begin had Gerard het over windrichtingen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het oog op de plasma het antwoord geeft. Noord- West- Zuid- Oost en eventueel nog Noord.
Dat had Gerard toch al geprobeerd? Volgens mij ging het slot niet openquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
Die sleutel ligt volgens mij in die kist die buiten staat. In het begin had Gerard het over windrichtingen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het oog op de plasma het antwoord geeft. Noord- West- Zuid- Oost en eventueel nog Noord.
sowieso, make upquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:48 schreef beaverhausen het volgende:
Echt Aafke, hoeveel makeup kan je op een dag op je smoel smeren?
Jij weet me veel te veel details voor iemand die het niet wilde volgen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:47 schreef beequeen het volgende:
Monique is harder aan het plamuren toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:48 schreef beaverhausen het volgende:
Echt Aafke, hoeveel makeup kan je op een dag op je smoel smeren?
Maar Aafke plamuurt meerdere keren per dag harder en langer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Monique is harder aan het plamuren toch?
Oh, dat heb ik gemist dan. Ik dacht dat nav andere cleu's ging.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:48 schreef BONG4002 het volgende:
Dat had Gerard toch al geprobeerd? Volgens mij ging het slot niet open
Ze heeft idd iets buitenaards jaquote:
Lol, laten ze schildersezels, verf en linnen het huis in pleuren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar Aafke plamuurt meerdere keren per dag harder en langer.
ja maar die had gehuildquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Monique is harder aan het plamuren toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |