Dat zou kunnen....toch denk ik dat het oog in de woonkamer puur decoratie is en verder geen betekenis heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist dan. Ik dacht dat nav andere cleu's ging.
Maar misschien heeft hij die extra Noord gemist.
Maar ja, Monique heeft gehuild, dus logisch dat de make-up dan niet helemaal optimaal meer is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Monique is harder aan het plamuren toch?
Flirten? Nehh, daar doet Guido niet aan bij Laura.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:51 schreef Kwaliteit het volgende:
Guido en Laura zijn weer aan het flirten [ afbeelding ]
En natuurlijk worden daarvoor 2 streams gebruiktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Shit, cameraswitch! Ik vond dat wel een interessant gesprek bij de dames!
Ook niet op de andere stream? Soms wisselen ze de regie op de streamsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Inderdaad. Weer een belachelijke zet van de regie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
Je weet dat ik een RLS adept ben en heb dan ook de streams regelmatig aan. Maar het programma ansich doet me weinig. Het is nog saaier dan tijdens een streamlock van DGK.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:49 schreef akveor het volgende:
Jij weet me veel te veel details voor iemand die het niet wilde volgen...
Ja! Ze gingen het net over de irritatie factor van Joanna hebben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:52 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja! Ze gingen het net over de irritatie factor van Joanna hebben..
Ja die zijn al dagen aan het janken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef Tamaartje het volgende:
Wat is dat geluid? Zijn dat honden?
Ik heb alleen UPC. Twijfel nog steeds over betalen van streams.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook niet op de andere stream? Soms wisselen ze de regie op de streams
Buiten? Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef Tamaartje het volgende:
Wat is dat geluid? Zijn dat honden?
Karim wordt geknipt!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
Is er uberhaupt al iets spannends of bijzonders gebeurd vandaag?!
Oke hoor het nu pas heel duidelijk.. irritant!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja die zijn al dagen aan het janken.
Sofia wilde naar huis, verder niet echt...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
UPC/Ziggo laten alleen Stream 3 zien, en normaliter is dat de reservestream dus belangrijke gesprekken worden eerder doorgegeven op stream 1+2quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb alleen UPC. Twijfel nog steeds over betalen van streams.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
Hoi Eer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
inet streams zijn toch gewoon gratis?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
UPC/Ziggo laten alleen Stream 3 zien, en normaliter is dat de reservestream dus belangrijke gesprekken worden eerder doorgegeven op stream 1+2
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:54 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
tja op gegeven moment bne je het gelul gewoon zatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef akveor het volgende:
OMG hebben ze het nu al over de finale? Dat het altijd zo is dat de jongens populairder zijn? Pfff
Jepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
inet streams zijn toch gewoon gratis?
Streamlock? Wanneer? Was me niet eens opgevallen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Eer.
Neen dus. Een streamlock, dat dan weer wel.
ja, maar nog geen kleerverscheurende taferelen dus wel saai nog.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Aafke is na een week een beetje opgewonden.
Omdat meer meisjes stemmen denk ik.... en die stemmen vaker op jongens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:56 schreef akveor het volgende:
OMG hebben ze het nu al over de finale? Dat het altijd zo is dat de jongens populairder zijn? Pfff
Nu nog denken aan die blauwe vaas en het paardenschilderij, en ze hebben een match!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:57 schreef Tamaartje het volgende:
Hahaha ze hebben het over paardrijden en Karim vind zichtzelf een ridder
Onder haar dekens gebeurt 's nachts waarschijnlijk wel vanalles. Ze vertelde laatst dat ze heel veel masturbeert normaal, dus...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ja, maar nog geen kleerverscheurende taferelen dus wel saai nog.
Lol, hmm, als ik bij de kapper zit is het ook niet altijd even charmant wat ik in de spiegel zie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:57 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ziet die Karim er uit. Raar koppie zo.
Cynthia in de KvdW, dus streamlock.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:58 schreef Green1 het volgende:
Wtf zeg.. Laura en nog een paar zitten gewoon in de keuken (zie ik op die yb camera).. niks top secrets o.i.d., en toch zo'n (******) streamlock...
Die werkt niet meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:59 schreef RethXoth het volgende:
Wie heeft de yellowbird link van Pizzalucht z'n website? Ik ben hem kwijt :$
Als ze de geheimen kennen, dan had Guido dus nooit gegokt op Leraar bij Alex. En allerlei andere gokjes. Waarom zouden de programma-makers ook lekken wat de geheimen zijn in de eerste week? Slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:58 schreef beequeen het volgende:
Lol, Karim ziet zichzelf meer als een ridder. Op zeker dat ze de geheimen kennen.
Nou, dat is niet echt iets wat wordt uitgelicht dus zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:58 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Onder haar dekens gebeurt 's nachts waarschijnlijk wel vanalles. Ze vertelde laatst dat ze heel veel masturbeert normaal, dus...
Deze http://pizzalucht.com/yellow.html hij doet het nu nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:59 schreef RethXoth het volgende:
http://pizzalucht.com/yellow.htmlquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:59 schreef RethXoth het volgende:
Wat een onzin... je kan er toch niet in zien, of wat?..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Cynthia in de KvdW, dus streamlock.
Nee, maar ze kunnen maar 2 camera's tegelijk besturenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:00 schreef Green1 het volgende:
[..]
Wat een onzin... je kan er toch niet in zien, of wat?..
Als je daar op wacht kan je beter gewoon een film van sofia gaan kijken. Maar deze dooie zooi is het ook niet helemaal...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, dat is niet echt iets wat wordt uitgelicht dus zal wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |