Ja daar zouden ze wat drank in moeten kiepen en dan een leeftijdscheck op de streamsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:39 schreef Darklight het volgende:
Monique en Aafk in de badkamer, spannend....
DAt lijkt me idd ook logisch.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens Gerard is de sleutel ook de activator voor de kluis en dus stroom
Ik hoorde het hem gisteren zeggen dacht ik, iig was het keypad gelockedquote:
Idd hoezo kan Philip dat niet weten? Die reclame van C1000 over die musical kwam 100x per dag op tv.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:39 schreef beaverhausen het volgende:
Gadverdamme Joanna hou je kop alsjeblieft eens.
"Hoe weet je dat? Hoe weet je dat? Dat kan je niet weten. Hoe weet je dat? Echt niet. Kan niet. Hoe weet je dat?".
Als ik in dat huis had gezeten had ik haar al lang door die glazen badkamer getieft. (bij gebrek aan een bushokje.).
Daar is de sleutel dus voor denk ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik hoorde het hem gisteren zeggen dacht ik, iig was het keypad gelocked
Wat wil je dat er gebeurt dan? Het is net een week bezig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:21 schreef toxikon het volgende:
Als er niet snel wat veranderd , haak ik deze RLS af. Dit gaat helemaal nergens over.
yep dat joanna nou geen algemene ontwikkeling heeft wil niet zeggen dat een ander niet eens effe een krantje leest ofzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:43 schreef md89 het volgende:
[..]
Idd hoezo kan Philip dat niet weten? Die reclame van C1000 over die musical kwam 100x per dag op tv.
Ja dat bedoel ik dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat wil je dat er gebeurt dan? Het is net een week bezig.
Koppeltjes vormen zich al een beetje. We need some booze!
Of in elk geval actie, een opdracht of gasten in het huis. Cynthia moet nu naar de kamer.quote:
Alsof ze zonder dat ding nog niet irritant genoeg is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:45 schreef Ceetje.. het volgende:
ooowww, cynthia gaat op de gitaar zitten tokkelen
dabedoelik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof ze zonder dat ding nog niet irritant genoeg is.
Ik wist dat iemand dat ging postenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof ze zonder dat ding nog niet irritant genoeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |