Daar ga ik 4.75x voor naar de kapper, en aangezien ik eens in de 4 maanden bij eenquote:
"Karim, trek je shirt aan"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:33 schreef catwaezle het volgende:
Zo langzamerhand mag Karim wel eens weer een shirt ofzo aantrekken.
Ik ben ook wel veel geld kwijt voor de kapper maar niet om alleen ff te föhnenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daar ga ik 4.75x voor naar de kapper, en aangezien ik eens in de 4 maanden bij een
kapper kom kan ik daar 19 maanden mee verder
Oh heb jij ZO'N kapperquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel veel geld kwijt voor de kapper maar niet om alleen ff te föhnen
Ik heb lang haar dus af en toe even bijpunten is voldoende.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:34 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik ben ook wel veel geld kwijt voor de kapper maar niet om alleen ff te föhnen
dat bekkie van Katrien Duck, my god wat kijkt die verveeltquote:
Ja ik heb (heel) kort haar en laat het vaak blonderen (echt wit) dan zit ik wel ffquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb lang haar dus af en toe even bijpunten is voldoende.Laat je het kleuren dan?
Zit Guido er soms?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:36 schreef catwaezle het volgende:
De kamer van koophandel is wel erg druk bezet vandaag. Die streamlock duurt al uren volgens mij.
Volgens mij eerst de SL voor het gerommel in het huis en daarna vanwege de KvdW.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:36 schreef catwaezle het volgende:
De kamer van koophandel is wel erg druk bezet vandaag. Die streamlock duurt al uren volgens mij.
Lol, dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja ik heb (heel) kort haar en laat het vaak blonderen (echt wit) dan zit ik wel ff
arrogante kutkop, zou er van alles op willen gooien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat bekkie van Katrien Duck, my god wat kijkt die verveelt
Doe eens ff lekker normaal of zo? Dat zij zo'n gezicht heeft kan ze toch ook niks aan doen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
arrogante kutkop, zou er van alles op willen gooien.
wat zoal??? een baksteenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
ah heb ik je vriendinnetje beledigd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:40 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Doe eens ff lekker normaal of zo? Dat zij zo'n gezicht heeft kan ze toch ook niks aan doen?Ga lekker bij Moeder Natuur lopen zeiken
Pfff mocht ik willen, zou ik zeker trots op zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:41 schreef toxikon het volgende:
[..]
ah heb ik je vriendinnetje beledigd?
Lekker mens ben jijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:39 schreef toxikon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |