dus bouwvakker gespeeldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
afdakje afgemaakt, kenteken op de kar gemaakt, geveegd.
en binnen 3 plinten vast gezet.
ik ben druk geweest
friemel is om 7 uur dus rond 8 uur zullen ze wel klaar zijnquote:
quote:
En wie zegt dat dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben zoooo goed met mijn handen![]()
![]()
Hey OAquote:
alleen met je handenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben zoooo goed met mijn handen![]()
![]()
douche en eet ze wokquote:
Jaquote:
Dat snap ik. Want chocoladekoffiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind Wiener Melange niet zo heel erg lekker
Lekker vangen dusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Maar wel heel kalm aan kunnen doen. En zolang ik per uur betaald word...
...
[..]
Dat snap ik. Want chocoladekoffie...
Hai mop![]()
Hoe is het nou?
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker vangen dus
Ja nou, het was warm en dat was wel fijn
Sja een heel maandsalaris er door zeker ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Zeker met het grote-geld-over-de-balk-smijt-weekje ergens begin maart in zicht
...
En ja, dat het fijn is omdat warm, snap ik. Op werk geniet ook altijd dubbel van mijn koffie. Omdat koffie, en omdat lekker warm.
Mwa... Ik schat het vooralsnog op 250 euro. Voor 4 dagen, incl. fatsoenlijk uit eten buiten de deur.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja een heel maandsalaris er door zeker ?Echt kansloos hoor...
nu wachten op de vaatwasser.. de pan zit er in en die heb ik nodig
pff wat een geldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa... Ik schat het vooralsnog op 250 euro. Voor 4 dagen, incl. fatsoenlijk uit eten buiten de deur.
En dan het weekendje erna nog.
Mja, daarom noem ik het ook alternatieve vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |