Hier wel schijnbaar jaquote:Op maandag 21 februari 2011 23:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Je bent een van de weinigen met die mening.
Je MH enzulks-stats op 3FMFan liggen weer achterquote:Op maandag 21 februari 2011 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou geen probleem moeten zijn.
Ik zie 't wel in m'n stats trouwens.
[ afbeelding ]
Ik heb het meteen even gecheckt ja, want anders zwaaide er wat!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff twitteropruiming gehouden. Maar als 't goed is, volg ik jullie (de twitterenden dan
) nog
.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het meteen even gecheckt ja, want anders zwaaide er wat!![]()
Check!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff twitteropruiming gehouden. Maar als 't goed is, volg ik jullie (de twitterenden dan
) nog
.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
) nog
.
Check!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
) nog
.
Ik ga er 9 uur lang voor zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef borisz het volgende:
Om 10u begint NL - Engeland op het WK cricket. Hopelijk zit er een stuntje in net zoals 2 jaar geleden.
Ik zit al klaar met m'n vlaggetje. Heb ik nog tijd om de spelregels ff van buiten te lerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:44 schreef borisz het volgende:
Om 10u begint NL - Engeland op het WK cricket. Hopelijk zit er een stuntje in net zoals 2 jaar geleden.
Ik zet een livescore aan en Zal kijken of er een beetje goede stream is. Maar ik ga wel wat zinnigs doen zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |