topic gevonden. Zo te lezen gaat het uitstel wel langer duren dan die ene maand, dus ik schaf er nog even geen een aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:09 schreef Disana het volgende:
En chipkaarten
Ik heb nog nooit een chipkaart gezien.
Oh mooi, ik kon het zelf niet zo snel vinden. Dus maar weer een strippenkaart?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
topic gevonden. Zo te lezen gaat het uitstel wel langer duren dan die ene maand, dus ik schaf er nog even geen een aan
Ja, zou nog maar een nieuwe halen voordat de winkels dicht zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord begint vervelend te doen, die ijsthee erin gaat plakken.
Goed advies, maar ik ben slimmer: heb er altijd twee in kast liggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, zou nog maar een nieuwe halen voordat de winkels dicht zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed advies, maar ik ben slimmer: heb er altijd twee in kast liggenDie met de brede backspace toets zijn trouwens steeds moelijker te krijgen. Bij de kleine backspace toets grijp ik er altijd naast.
ja en ik moet mn theorieboek er weer eens bij pakken, wordt wel tijd voor een rijbewijsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh mooi, ik kon het zelf niet zo snel vinden. Dus maar weer een strippenkaart?
Doen. Rijlessen zijn zo leuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en ik moet mn theorieboek er weer eens bij pakken, wordt wel tijd voor een rijbewijs
heb al eens rijlessen gehad, vond er niks aan eigenlijk, de enige motivatie die ik heb is dat het echt praktischer is met 3 kinderen.quote:
Ja lijkt mij ook. Je weet maar nooit wanneer het van pas komt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb al eens rijlessen gehad, vond er niks aan eigenlijk, de enige motivatie die ik heb is dat het echt praktischer is met 3 kinderen.
Ik vind alleen rijden leuker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook. Je weet maar nooit wanneer het van pas komt.
Ik vond rijlessen echt leuk, vooral in het begin, dat gevoel van controle
Ja dat is heerlijk, maar ik vond het gewoon erg leuk om te leren. Je eerste eigen auto ophalen is trouwens ook erg leuk.quote:
Dat was voor mij een Golf IV en nu zit ik nog in een Golf V.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk, maar ik vond het gewoon erg leuk om te leren. Je eerste eigen auto ophalen is trouwens ook erg leuk.
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is heerlijk, maar ik vond het gewoon erg leuk om te leren. Je eerste eigen auto ophalen is trouwens ook erg leuk.
Het is ook vooral heel. erg. duur.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
heb al eens rijlessen gehad, vond er niks aan eigenlijk, de enige motivatie die ik heb is dat het echt praktischer is met 3 kinderen.
quote:Secret Story-huis onder de poep
AMSTERDAM - De kandidaten van Secret Story werden zaterdagochtend gewekt door een onaangename geur.
Joanna vertrouwde het niet en stak haar neus onder de dekens. Niet veel later werd de oorzaak van de stank ontdekt: op de vloer in de woonkamer lag ontlasting!
Servio stak als eerste zijn handen uit de mouwen en ruimde de boel op. Gelukkig werd hij bijgestaan door Sharon.
"Heeft iemand het toilet niet gehaald of is het een clue en is iemand in het huis een schijter", valt te lezen op de website van het programma. Een ding is zeker: dit zaakje stinkt. Tot nu toe heeft niemand zijn of haar smerige actie opgebiecht...
Servio is gewend in de stront te roeren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat is daar gebeurt dan?
Bron: Telegraaf
[..]
Lijken mij goede karretjes maar ik vind ze net niet mooi. Er mist iets, al kan ik er de vinger niet opleggen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:27 schreef Dementor het volgende:
We zijn nu aan het onderhandelen over een Ford Focus.
Ja, maar dan moeten er op z'n minst twee schuldig zijn. Ik denk dat de regie wat begint te sturen om wat heibel te veroorzaken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Servio is gewend in de stront te roeren.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lijken mij goede karretjes maar ik vind ze net niet mooi. Er mist iets, al kan ik er de vinger niet opleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |