wat bedoel je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus.. ehm..
misschien is het handig een lijstje te maken wat we moeten meenemen en wie wat meeneemt?
Wat is er lastig mijn post..quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat bedoel je?
Ik neem een 2 persoonsluchtbed mee.
Dat hebben we toch al besproken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat is er lastig mijn post..
Misschien is het handig
Om een lijstje te maken
Van wat we mee moeten nemen
En wie wat mee neemt..
Ik heb zo'n koele box met een stekker voor in de autoquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar koelingsproducten in de auto?? hoe lang rijden?
vet koelquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n koele box met een stekker voor in de auto
ja maar dan moeten we 2 keer geld inzamelenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:02 schreef iBenny het volgende:
Je kan ook de kleine dingetjes doen en dan zaterdag nog boodschappen doen voor de dingetjes die worden gemist
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:57 schreef iBenny het volgende:
Ik neem gewoon mijn slaapzak (die meteen ook als deken gebruikt kan worden) mee. Bedden waar andere mensen seks in hebben gehad zijn vies
Yupquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Okee, dus iedereen gewoon eigen handdoeken mee, en een paar mensen een theedoek
Dat kan ook, maar sommige komen pas 's avonds aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef JJH het volgende:
Nog even over de boodschappen enzo.
Moeten de mensen die in de reservering staan allemaal persoonlijk aanwezig zijn bij het inchecken?
Kunnen we niet eerst kort verzamelen en dat de rest dan boodschappen gaat doen? En er hoeven in eerste instantie toch alleen maar boodschappen gedaan te worden voor de vrijdagavond/nacht?
Zaterdag markt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien kunnen we alsnog clown funny uitnodigen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |