quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien neem ik haar als verrassing wel mee!
Hmm, ja. Daar heb je ook een punt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar sommige komen pas 's avonds aan
VandaarIk zou wel graag meewillen met boodschappen doen, vooral omdat ik zelf niks lust
Wat wil je op de markt kopen dan
Met z'n viertjes is ook gezelligquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, ja. Daar heb je ook een punt.
En ik wilde naar de markt voor de boodschappen van zaterdag, als we dan niets gaan halen tenminste. En gwoon, markt.En siepie en Patrtique wilden ook mee.
ik hoef niet wegen vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb zin in mn shake.. Bijna thuis
Is ook leuk, en Meppel is ook leuk, en de markt daar ben ik ook al in geen eeuwen geweestquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met z'n viertjes is ook gezellig
Ik hou ook van boodsschappen doen
ow kutquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, dat wou is in de sc posten, sorry!
Ik hoef pas over 2 week weer heen!
Nog 2,5 week.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb er opeens zoveel zin in
Nog 2,5 week
Zeg ik kan heus wel koken hoorquote:
quote:
Ik denk dat ik 2 pannen maak, 1 hele hete en 1 minder hete, niet iedereen lust erg hete kipquote:
Ik wil erg hete kip.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat ik 2 pannen maak, 1 hele hete en 1 minder hete, niet iedereen lust erg hete kip
Ik hou van jou, dus ik hou van heet!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat ik 2 pannen maak, 1 hele hete en 1 minder hete, niet iedereen lust erg hete kip
Myraela komt nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Socios het volgende:
Een hete chick zeker... Daarvoor zou ik ook nog wel langskomen.
We hebben hete chick Siepiequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Socios het volgende:
Een hete chick zeker... Daarvoor zou ik ook nog wel langskomen.
IK HOU VAN ERG HEETquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik hou van jou, dus ik hou van heet!
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Hete seks zeker. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Hete seks zeker. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Boven in het landquote:Op zondag 6 maart 2011 11:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey. [ afbeelding ]
Waar is die meet? Staat nergens in de OP.
C_A heeft het adresquote:Op zondag 6 maart 2011 11:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Hey. [ afbeelding ]
Waar is die meet? Staat nergens in de OP.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detail.aspx?object_id=3987
http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detail.aspx?object_id=3987quote:Op zondag 6 maart 2011 11:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Serieus?Bij Socios in de buurt dus? Ik wil wel even langskomen dan, hoor.
In welke plaats?
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.hogenboomvakantieparken.nl/detail.aspx?object_id=3987
Gezellig als je komtquote:
Ja gezellig als je komtquote:
ja dat is de kaartquote:Op zondag 6 maart 2011 11:45 schreef Kally het volgende:
http://www.hogenboomvakan(...).aspx?object_id=3986
Inzoomen lieffiequote:Op zondag 6 maart 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is de kaart
Maar ben ik nou kippig? Ik zie dat adres niet
Ja ik ook, nu word ik gek! Ik wil het vinden ookquote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef Kally het volgende:
Das raar want ik heb het trouwens wel ergens voorbij zien komen het adres
Ja ik heb het ergens gezien, maar waar?quote:Op zondag 6 maart 2011 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Oshaarseweg dus...
Maar ik bedoelde het complete adres, voor navigatie enzo
ik heb gegoogled! Ik werd gekquote:Op zondag 6 maart 2011 11:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik heb het ergens gezien, maar waar?
Ik dus ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |